logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۹۳۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

اقدامات قوه قضائیه قوت قلبی برای مردم است/ حمایت از برخورد با دانه ‌درشت‌ها

اقدامات-قوه-قضائیه-قوت-قلبی-برای-مردم-است-حمایت-از-برخورد-با-دانه-‌درشت‌ها
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات قوه قضائیه با روی کار آمدن آقای رئیسی قوت قلبی برای مردم شده است که این موضوع جای تشکر و تقدیر داشته و مورد حمایت است

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از زمان روی کار آمدن آیت‌الله رئیسی چندین کار شاخص در قوه قضائیه انجام شد و ایشان مبارزه علیه فساد را از خود این قوه آغاز کردند.

وی با بیان اینکه با حضور آیت‌الله رئیسی پالایش خوبی در درون قوه قضائیه انجام شد، افزود: به فسادهای موجود در بین قضات و اعضای ستادی رسیدگی شده و این موضوع ادامه دارد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مبارزه با دانه درشت‌ها و مفسدان اقتصادی از مهمترین کارهای قوه قضائیه در سال‌های اخیر است که به مردم روحیه و امید داده است.

طاهری یادآور شد: مبارزه قوه قضائیه با آقازاده‌ها و آقاها که کسی جرات مقابله با آنها را نداشت از مهمترین فعالیت‎های قوه قضائیه محسوب می شود که این امر نشان داد در مبارزه با فساد قوه قضائیه با کسی تعارف ندارد.

وی بیان داشت: اقدامات قوه قضائیه با روی کار آمدن آقای رئیسی قوت قلبی برای مردم شده است که این موضوع  جای تشکر و تقدیر داشته و مورد حمایت است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در قوه قضائیه ابتدا با افرادی که منتسب به این قوه بودند مبارزه شد و سپس در بدنه دولت و مجلس ادامه یافت.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر