logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۹۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

کناره‌گیری آقای قالیباف به نفع حجت‌الاسلام رئیسی عقلانیت را به نمایش گذاشت/ این اتحاد روزهای خوبی را برای کشور رقم می‌زند

کناره‌گیری-آقای-قالیباف-به-نفع-حجت‌الاسلام-رئیسی-عقلانیت-را-به-نمایش-گذاشت-این-اتحاد-روزهای-خوبی-را-برای-کشور-رقم-می‌زند

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به کناره‌گیری محمدباقر قالیباف گفت: کناره‌گیری آقای قالیباف به نفع حجت‌الاسلام رئیسی عقلانیت را به نمایش گذاشت.

علی وقف‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کناره‌گیری محمدباقر قالیباف به نفع حجت‌الاسلام رئیسی اظهار کرد: آقای قالیباف در بحث عمران و آبادانی سوابق کافی و درخشانی دارند.

وی افزود: به نظرم در صورت پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی و اتحاد ایشان با آقای قالیباف روزهای خوبی در انتظار کشور خواهد بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: امیدواریم در صورت اعتماد مردم حجت‌الاسلام رئیسی با استفاده از نیروهای جوان، خلاق، مختصص، متعهد بتواند برای کشور منشا خیر باشد.

وی با بیان اینکه این اتحاد نشان می‌دهد که می‌توان دست به دست هم داد، عنوان کرد: آقای قالیباف با عقلانیت و درایت جوانمردانه از حقش گذشت.

وقف‌چی بیان کرد: عقلانیت حکم می‌کند که اگر فردی احساس کنند در تمامی جوانب شخصی دیگر می‌تواند بهتر از او عمل کند، به نفع وی کنار برود.

وی با بیان اینکه این اقدام قالیباف یک فرهنگ‌سازی خوب است، گفت: این تصمیم آقای قالیباف جای خوشحالی دارد که فردی از چنین عقلانیتی برخوردار است که این چنین به نفع دیگری کنار می‌رود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر