logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۹۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رییس کل دادگستری استان زنجان:

کسب رتبه برتر انجمن حمایت ازخانواده های زندانیان استان زنجان/ توزیع سبد غذایی در بین خانواده های زندانیان هر ۴۵ روز یکبار

کسب-رتبه-برتر-انجمن-حمایت-ازخانواده-های-زندانیان-استان-زنجان-توزیع-سبد-غذایی-در-بین-خانواده-های-زندانیان-هر-۴۵-روز-یکبار

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: انجمن حمایت ازخانواده های  زندانیان استان زنجان امسال و برای چندمین سال متوالی به عنوان انجمن برتر کشور در راستای کمک به خانواده  زندانیان نیازمند شناخته شد.

به گزارش موج رسا; جعفر گل محمدی امروز در جلسه مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان که با حضور دادستان مرکز استان واعضای انجمن حمایت از زندانیان استان برگزار شد اظهار داشت: خدمات ارائه شده در این انجمن برای کمک به خانواده های نیازمند زندانیان تحت پوشش انجمن قابل تقدیر است.

وی با اشاره به نقش موثر حمایت از خانواده زندانیان در کاهش آسیب به این افراد تصریح کرد: با حمایتهای انجام شده میزان آسیب به سایر افراد خانواده کاهش پیدا کرده و تبعات ناشی از زندانی شدن فرد برای سایر افراد خانواده کمتر می شود.

رییس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان با اشاره به مسئولیت اجتماعی هر یک از افراد جامعه عنوان کرد: جامعه از آحاد و قشرهای مختلف تشکیل شده است  و عملکرد ما در هرصورت تأثیرات مستقیم برای افراد خواهد داشت.

وی ابراز کرد:در راستای اجرای قوانین ، ایجاد امنیت در جامعه و برخورد با ناقضان حریم ، امنیت و آسایش مردم و جامعه عده ای به عنوان  ناقضان امنیت و آسایش جامعه و مردم به زندان می روند که خود این امر موجب ارتقاء امنیت و آسایش جامعه است اما در کنار این موضوع نباید از نیازهای خانواده های این افراد غافل شد.

گل محمدی تاکید کرد: باید کمک کرد تا مایحتاج زندگی زندانیان نیازمند تأمین شده  تا از بروز مشکلات و آسیبها ی دیگر پیشگیری شود.

وی با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان استان  کلیه خانواده های نیازمند زندانیان را تحت پوشش قرار داده است، گفت: در هر ۴۵ روز یکبار سبد غذایی که شامل ۱۵ الی ۱۶ قلم کالا است در بین خانواده زندانیان توزیع می شود.

رییس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان افزود: علاوه بر توزیع سبد غذایی در هر ۴۵ روز یکبار  در ایام و مناسبتهای ماه مبارک رمضان ، عید نوروز و آغاز سال تحصیلی نیز توزیع سبد غذایی انجام می شود.

منبع:زنجانم

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر