logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۹۲۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون آموزشی حوزه‌های علمیه استان زنجان خبرداد

تحصیل 1070 طلبه زنجانی در حوزه‌های علمیه/ تشکیل کلاس‌ها در بستر فضای مجازی

تحصیل-1070-طلبه-زنجانی-در-حوزه‌های-علمیه-تشکیل-کلاس‌ها-در-بستر-فضای-مجازی
معاون آموزشی حوزه‌های علمیه استان زنجان گفت: در حال حاضر یک هزار و 70 طلبه زنجانی در حوزه‌های علمیه استان تحصیل می‌کنند.

زینب صالحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر فعالیت‌های آموزشی حوزه‌های علمیه استان زنجان تنها به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در ترم جدید هم فعالیت‌های آموزشی مجازی است، گفت: در صورت رسیدن زنجان به وضعیت سفید یا آبی کلاس‌های درس به صورت حضوری برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در وضعیت سفید و آبی نیز کلاس‌های درس با حداقل نفرات و برای افرادی که امکان آموزش مجازی ندارند برگزار می‌شود اگر چه آموزش‌های مجازی هم ادامه خواهد یافت.

معاون آموزشی حوزه‌های علمیه استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و 70 طلبه در حوزه‌های علمیه استان زنجان در حال تحصیل بوده و برنامه‌های آموزشی خود را پیگیری می‌کنند.

صالحی با بیان اینکه طلاب علاوه بر فعالیت‌های آموزشی در حوزه‌های فرهنگی و پژوهشی هم فعالیت می‌کنند، بیان داشت: این آموزش‌ها نیز در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت طلاب و خیرین در رزمایش کمک مومنانه، خاطرنشان کرد: واحد فرهنگی حوزه‌های علمیه استان زنجان پیگیر این مباحث بوده و طلاب همچون گذشته در صحنه حضور دارند.

 این مسئول با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های آموزشی در راستای ارتقای سطح علمی طلاب از مهمترین اولویت های حوزه‌های علمیه است، یادآور شد: برگزاری دوره‌های آموزشی در بستر فضای مجازی با حضور اساتید حوزه  زمینه ارتقای فعالیت‌های آموزشی را فراهم می‌کند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر