logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۹۲۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان خبر داد؛

نظارت بر روند جذب و به کارگیری کارگران امور شهر منطقه 4 زنجان

نظارت-بر-روند-جذب-و-به-کارگیری-کارگران-امور-شهر-منطقه-4-زنجان
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان بر روند معرفی و جذب کارگران امور شهر منطقه 4 زنجان اشاره کرد و گفت: بر روند انعقاد قرارداد و نحوه بکارگیری کارگران نظارت خواهد شد.

محمد همتیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد جذب و بکارگیری کارگران امور شهر منطقه 4 زنجان اظهار کرد: فراخوان مناقصه امور شهر منطقه 4 در دو مرحله انجام شد و پیمانکار مربوط در اول بهمن‌ماه انتخاب و نهایی شده است.

وی تصریح کرد: منتظر انعقاد قرارداد پیمانکار با شهرداری هستیم که در صورت منعقد شدن این قرارداد نسبت به معرفی نیروهای کارگری به پیمانکار جدید اقدام خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه 135 نفر از کارگران برای انعقاد قرارداد با پیمانکاری که در مناقصه برنده شده معرفی می‌شود ابراز کرد: احتمال افزایش 3 یا چهار نفر دیگر به تعداد کارگران وجود دارد.

وی ادامه داد: از این تعداد 80 نفر از نیروهایی هستند که شهرداری به دنبال تعدیل آنها بود که این نیروها نگهداری شده و به پیمانکار امور شهر منطقه 4 زنجان معرفی خواهند شد.

همتیان با اشاره به امتیازبندی کارگران افزود: کارگران امتیاز بندی شدند و مابقی نیروها نیز از جمع نیروهای امتیاز بندی شده انتخاب خواهند شد.

وی بیان کرد: اگر کسی از کارگران تمایلی برای کار کردن با پیمانکار جدید نداشته باشد به سراغ نفرات بعدی که در طرح امتیاز بندی قرار دارند خواهیم رفت.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با تاکید براینکه در انتخاب نیروهای کارگری اولویت با کسانی است که دارای امتیاز بالاتری هستند عنوان کرد: به نحوه انعقاد قرار پیمانکار با کارگران نظارت خواهد شد و حتی بیمه تکمیلی کارگران نیز مورد تاکید قرار گرفته و این موضوعات جزو آیتم‌های اصلی مناقصه است.

وی خاطر نشان کرد: شرایط حقوقی کارگران امور شهر منطقه 4 طوری در نظر گرفته شده که با حقوق کارگرانی که در داخل مجموعه شهرداری هستند، برابری می‌کند.

همتیان همچنین تاکید کرد: به پرداختی کارگران به صورت ماهانه نظارت خواهد شد و حتی اگر سختی کار شامل این کارگران شود پیمانکار موظف است آن را لحاظ کند.

وی در پایان ابراز کرد: این گونه نیست که کارگران بعد از معرفی رها می‌شوند، برخلاف این تصور به همه فرآینده‌های جذب و بکارگیری کارگران نظارت خواهد شد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر