logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۹۲۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو کمیسیون تلفیق مجلس در گفت‌وگو با موج رسا:

اختصاص سهمیه 15 لیتری بنزین برای خانوارهای فاقد خودرو/ دولت باید پاسخگوی وضعیت بورس باشد

اختصاص-سهمیه-15-لیتری-بنزین-برای-خانوارهای-فاقد-خودرو-دولت-باید-پاسخگوی-وضعیت-بورس-باشد
عضو کمیسیون تلفیق مجلس از اختصاص سهمیه 15 لیتری بنزین به هر یک از اعضای خانوارهای فاقد خودرو خبر داد.

مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تصمیمات جدید مجلس اظهار کرد: مجلس در نظر دارد برای خانوارهایی که خودرو ندارند، سهمیه بنزین اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه برای این خانوارها به ازای هر نفر 15 لیتر بنزین اختصاص می‌یابد، ابراز کرد: مردم می‌توانند این بنزین را در قالب یک سامانه به فروش برسانند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1400 مجلس شورای اسلامی در خصوص تجمیع شدن یارانه نقدی نیز گفت: علاوه بر تجمیع شدن یارانه نقدی، مبلغ آن نیز در سال آینده مقداری افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه یارانه افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد افزایش بیشتری خواهد داشت، عنوان کرد: امروز جلسه‌ای خواهیم داشت که به صورت قطعی در خصوص یارانه‌ها تصمیم گیری خواهد شد.

طاهری بیان کرد: احتمال این وجود دارد که برای 10 میلیون نفر از قشر پایین جامعه یک نوع یارانه پرداخت شود، برای قشرهای دیگر نیز نوع دیگری از یارانه پرداخت شود.

وی با اشاره به اظهارات دولتی‌ها در خصوص بورس خاطرنشان کرد: مجلس در جاهایی که مردم ضرر کردند، ورود کرده تا حق و حقوق مردم ضایع نشود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر اقتصاد و شخص رئیس جمهور باید پاسخگوی وضعیت بورس باشند، اظهار کرد: این آقایان مردم را به حضور در بورس تشویق کردند و باید اکنون پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه اظهارات دولتی‌ها در خصوص مجلس برای فرار از پاسخگویی است، افزود: چون مجلس نظارت را قوی تر کرده به آقایان برخورده و ناراحت شدند.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر