logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۹۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با حضور مسئولان؛

جشن 84 سالگی تئاتر زنجان برگزار شد/ محدودیت فکری به حوزه فرهنگ موجب عقب ماندگی آن شده است

جشن-84-سالگی-تئاتر-زنجان-برگزار-شد-محدودیت-فکری-به-حوزه-فرهنگ-موجب-عقب-ماندگی-آن-شده-است

با حضور مسئولان استان زنجان،معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان،جشن 84 سالگی تئاتر زنجان در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش موج رسا; "سید بیوک موسوی"، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان در جشن ٨٤ سالگی تئاتر استان زنجان اظهار داشت: داشتن یک سینما آنهم در مرکز استان زیبنده زنجانی ها نیست.

وی با اشاره به اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی سه سینما در زنجان فعالیت می کرد، ادامه داد: باید به دنبال سینما سازی در مرکز استان بود.

این مسئول با بیان اینکه علت سلب نگاه فرهنگی به استان را نمی دانم، تصریح کرد: در چهار سال گذشته اقدامات مطلوبی انجام شده است اما کافی نیست.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان برضرورت توجه به زیرساخت‌ های فرهنگ و هنر تاکید کرد و گفت:باید در رشته های موسیقی، سینما و کتاب سرمایه گذاری های لازم انجام شود.

موسوی عدم توجه ویژه به حوزه فرهنگ و هنر را یکی از عیوب عنوان کرد و گفت: محدودیت فکری به حوزه های فرهنگی و هنری موجب عقب ماندگی شده است که امیدواریم در دولت بعد پوست ‌اندازی جدی در این حوزه اتفاق بیفتد.

وی برضرورت افزایش روحیه مطالبه‌ گری و پرسشگری مردم زنجان تاکید کرد و افزود: در صورت وجود روحیه پرسشگری مسئولان نیز به مطالبات مردم پاسخ می دهند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان برضرورت افزایش روحیه مشارکت مردم برای عبور از بحران‌ ها  تاکید کرد و گفت:ما هستیم که تعیین می‌ کنیم مدیران جامعه چه سبک و سیاقی داشته باشند.

این مسئول گفت: همه کسانی که دل در گرو توسعه و پیشرفت و آبادانی کشور دارند، باید در پای صندوق‌ های رای حاضر شوند چرا که کشور در هر شرایطی نیازمند مشارکت جمعی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در این مراسم اظهار داشت: سطح تئاتر استان زنجان در کشور خوب بوده و این هنر در آستانه جهش خوبی قرار گرفته است

ناصر مقدم با اشاره به اینکه سالن پلاتو برای تئاتر استان نیز موفق به اخذ ردیف اعتباری خاص شده است،ادامه داد: به محض مبادله موافقت‌ نامه، عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی با بیان اینکه ١٢٠ میلیون تومان در حوزه تئاتر استان زنجان طی سال گذشته هزینه شده است،افزود: تئاتر استان مسیر پرفراز و نشیبی را طی کرده است و امروز در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد از هنرمندان استان زنجان خواست در روز ٢٩ اردیبهشت با حضور در پای صندوق‌ های رای، در انتخاب سرنوشت کشور خویش سهیم باشند.//ن

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ ]
اینکه مدیرکل ارشاد در برنامه فرهنگی وهنری دغدغه انتخاباتی خود را نمی تواند پنهان کند ونگاه کاذب ناشی فقرآشنایی به مسایل را مطرح می کند شناسنامه وبضاعت ونسبت اورا در حد ریر خط فقر به فرهنگ وهنر نمایش می می دهد
[ نام : ] [ ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ ]
فرهنگ وهنراستان زنجان در دولت آقای روحانی کاملا تعطیل شد ارشاد نقش ستاد انتخاباتی دولت وسیاست بازی فقیرانه را در زنجان دنبال کرد
فرم ارسال نظر