logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۹۱۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبرداد

نصب المان‌‌های کنگره 3535 شهید در سه شهر استان زنجان/کتاب عکس شهدا چاپ می‌شود

نصب-المان‌‌های-کنگره-3535-شهید-در-سه-شهر-استان-زنجان-کتاب-عکس-شهدا-چاپ-می‌شود
معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: المان‌‌های کنگره 3535 شهید زنجان در سه شهر زنجان، نیک پی و ارمغانخانه نصب می‌شود.

سید شمس‌الدین موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: تولید آثار و محتوای کنگره 3535 شهید استان زنجان ادامه دارد و نگاتیوهای دوران دفاع مقدس با همکاری انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در حال اسکن برای چاپ کتاب عکس شهدا و رزمندگان استان زنجان است.

وی با بیان اینکه سه کمیته کنگره شهدای استان زنجان فعالیت‌های خود را در مرحله عملیاتی دنبال می‌کنند، ادامه داد: کمیته یادمان‌‌ها و گنجینه‌ها در شهرهای زنجان، نیک‌پی و ارمغانخانه المان‌هایی را برای یاد بود شهدا، غواصان دریا دل و رزمندگان زنجانی برای نصب در میادین اصلی و مکان‌‌هایی که امکان ساخت یادمان وجود دارد، آماده‌‌سازی می‌کند.

این مسئول با اشاره به رونمایی از سه کتاب دفاع مقدس در زنجان، افزود: 5 کتاب نیز همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان رونمایی می‌شود.

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از آماده سازی تاریخ شفاهی رزمندگان و ایثارگران استان زنجان خبرداد و گفت: کمیته علمی اقدامات ستادی انجام و در مرحله فراخوان برای فعالیت‌ها است.

موسوی با اشاره به ساخت مستند بمباران زنجان و مدرسه بینش توسط حوزه هنری، اظهار کرد: نواقصات این مستند حل شده و در دهه استانی دفاع مقدس استان زنجان رونمایی می‌‌شود.

وی بیان داشت: مستند خلبان جانباز واعظی آماده‌سازی شده و مستند شهید ابراهیم اصغری و مستند ماردان شهدا نیز در دست اقدام است.

این مسئول از پیشتازی کمیته‌های یادمان و گنجیه‌ها، علمی و آفرینش‌‌های هنری در اجرای برنامه‌‌های کنگره 3535 شهید استان زنجان خبرداد و افزود: کمیته‌‌های بسبج هنرمندان ورزش و جوانان نیز پیشتاز هستند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر