logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۹۱۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خبرداد

آغاز بازگشایی راه‌های روستایی گرفتار در برف

آغاز-بازگشایی-راه‌های-روستایی-گرفتار-در-برف
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با توجه به کاهش بارش و گرفتار شدن برخی روستاهای استان در برف، بازگشایی راه‌های روستایی از چند ساعت آینده آغاز می‌شود.

جواد یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر راه‌های اصلی و آزاد راهی استان زنجان باز بوده و ترافیک روان در این راه‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش‌های استان در محور زنجان – تبریز ثبت شد، بیان داشت: در محورهای کوهستانی بارش پراکنده همچنان وجود دارد که ضروری است رانندگان برای تردد در مسیرهای کوهستانی از زنجیر چرخ استفاده کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه هنوز آمار راه‌های روستایی مسدود احصا نشده است، بیان داشت: از چند ساعت آینده بازگشایی راه های روستایی توسط راهداران استان آغاز می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: بیشترین بارش در محورهای آزاد راه زنجان – تبریز، ابهر – قیدار و قیدار به همدان ثبت شده است و در محورهای کوهستانی نیز کولاک نسبتا شدید ثبت شده است.

یوسفی تصریح کرد: ضروری است رانندگان برای عبور از محورهای کوهستانی استان زنجان تجهیزات زمستانی به همراه داشته و از ترددهای غیرضروری جلوگیری کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر