logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۹۱۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان:

تردد در گردنه‌ها بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نیست

تردد-در-گردنه‌ها-بدون-زنجیر-چرخ-امکانپذیر-نیست
جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی استان زنجان به دلیل بارش برف سنگین لغزنده است گفت: تردد در گردنه‌ها بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نیست.

مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه بارش برف در همه محورهای مواصلاتی استان زنجان جریان داشته و سطح جاده‌ها نیز به شدت لغزنده است اظهار کرد: رانندگان حتما فاصله طولی را در حین تردد رعایت کنند.

وی با بیان اینکه تردد در گردنه‌ها با زنجیر چرخ امکانپذیر است تصریح کرد: هم اکنون در همه محورها بارش برف و در گردنه‌ها نیز به دلیل وزش باد، کولاک را شاهد هستیم.

جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه هیچ کدام از محورهای اصلی استان به جزو برخی از محورهای روستایی مسدود نیست بیان کرد: تردد در همه محورهای اصلی جریان دارد اما در محورهای کوهستانی تردد به کندی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیروهای پلیس راه در همه محورهای استانی مستقر هستند و به مردم خدمات رسانی می‌کنند ابراز کرد: رانندگان حتما زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

میناخانی با بیان اینکه در یک هفته گذشته 4 نفر در محورهای استان زنجان به دلیل حادثه رانندگی جان خود را از دست دادند ابراز کرد: یکی از این حوادث در محور زنجان- میانه در اثر برخورد کامیون با یک دستگاه پژو رخ داد که در این حادثه راننده پژو جان خود را از دست داد.

وی با تاکید براینکه در محور سرچم نیز یک دستگاه کامیون با پژو برخورد کرده بودند که در این حادثه نیز راننده پژو جان خود را از دست داد ادامه داد: در محور زنجان- قیدار هم یک دستگاه پراید با ال90 برخورد کرد که یکی از سرنشین پراید با راننده ال90 به دلیل شدن جراحات وارد جان خود را از دست دادند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر