logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۹۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

سفیر اندونزی به زنجان می‌آید/ ظرفیت‌های سرمایه گذاری استان معرفی می‌شود

سفیر-اندونزی-به-زنجان-می‌آید-ظرفیت‌های-سرمایه-گذاری-استان-معرفی-می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به ظرفیتهای بالای استان زنجان در زمینه‌های مختلف گفت: ظرفیت‌های سرمایه گذاری استان زنجان به فعالان اقتصادی سایر کشورها معرفی می‌شود.

غلامحسین جمیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حضور سفیر جمهوری اندونزی در استان زنجان اظهار کرد: از سفیر جمهوری اندونزی به صورت رسمی برای حضور در استان زنجان به منظور افزایش تجارت بین بازرگانان زنجانی با بازرگانان اندنزی بوده است.

وی با اشاره به اوکتاونیوعلی مدین سفیر کشور اندونزی در ایران روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه در زنجان حضور می‌یابد افزود: سفیر کشور اندونزی با فعالان اقتصادی استان زنجان دیدار می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان بیان کرد: تیم اقتصادی این سفارت در سفر یک روزه خود به زنجان علاوه بر دیدار با فعالان اقتصادی با مقامات سیاسی استان نیز دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در این یک روز ظرفیت‌های مختلف استان برای تیم سفارت اندنزی اعلام می‌شود افزود: صنایع مربوط به نساجی استان نیز برای این تیم معرفی می‌شود.

جمیلی خاطر نشان کرد: کشور اندونزی در صنایع نساجی و تولید خودرو دارای توانمندیهای بالقوه ای بوده و بازدید از مراکز صنعتی مرتبط  بااین صنایع در استان نیز از برنامه های دیگر این تیم خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای بازرگانان در زنجان افزود: واحدهای بازرگانی و فعالان تجاری در دستور کار قرار دارد و آموزش‌های لازم به واحدهای تولیدی و نحوه بازاریابی ارائه می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان ابراز کرد: علاوه بر آشنایی واحدهای تولیدی و بازرگانی با روش‌های روز دنیا، با فراهم کردن شرایط پشتیبانی از آنها، ابزارهای بازاریابی خارجی نیز به آنها معرفی و دسترسی به بازارهای مصرف تسهیل می‌شود.

وی با اشاره به ارائه خدمات و مشوق‌ها عنوان کرد: از طریق رایزنی با اتاق‌های بازرگانی سایر کشورها، ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل استان زنجان برای طرف‌های خارجی به تصویر کشیده می‌شود تا باشناخت جامع‌تر و آگاه‌تر مبادلات تجاری انجام گیرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر