logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۹۱۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اقتصادی استاندار زنجان:

سرمایه‌گذاران حوزه آی‌تی در زنجان حمایت می‌شوند

سرمایه‌گذاران-حوزه-آی‌تی-در-زنجان-حمایت-می‌شوند
معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه همه زیرساختها جهت استقرار شهرک برق و آی‌تی در زنجان تامین شده است گفت: سرمایه‌گذاران آی‌تی در زنجان حمایت می‌شوند.

محمد‌رضا آبی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; ایجاد شهرک صنعتی برق و آی‌تی و سایر شهرک صنعتی را از وظایف دولت دانست و اظهار کرد: در حال حاضر 20 ناحیه و شهرک صنعتی فعال در استان زنجان وجود دارد.

وی تصریح کرد: وظیفه دولت این است که زیرساخت‌های شهرک صنعتی را تامین کرده و در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد تا سرمایه‌گذاران با هزینه پایین در شهرکهای صنعتی سرمایه گذاری کنند.

معاون اقتصادی استاندار زنجان با تاکید براینکه در حال حاضر مشکلی از لحاظ استقرار واحد‌های تولیدی در شهرک تخصصی برق و آی‌تی زنجان وجود ندارد ابراز کرد: زیرساخت‌های این شهرک مهیا شده و زمین‌ها آماده واگذاری به سرمایه گذاران است.

وی با بیان اینکه تا به امروز چند قطعه از زمین شهرک صنعتی آی‌تی زنجان به سرمایه‌گذاران واگذار شده است اظهار کرد: واحد‌هایی که در این شهرک مستقر شدند فعالیت خود را آغاز کردند.

آبی‌پور با بیان اینکه ظرفیت‌های صنعتی استان از طریق سایت خدمات سرمایه‌گذاری برای سایر سرمایه گذاران خارج از استان معرفی می‌شود بیان کرد: از طریق این سایت همه زمینه‌ سرمایه‌گذاریهای استان اعلام می‌شود.

وی با تاکید براینکه از سرمایه‌گذاری حوزه آی‌تی در استان زنجان استقبال می‌شود عنوان کرد: اگر سرمایه گذاری تمایلی برای سرمایه گذاری در حوزه برق و آی‌تی داشته باشد حمایت‌های لازم از آنها انجام می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار زنجان تاکید کرد: آب، برق و گاز مورد نیاز شهرک برق و آی‌تی تامین شده و سایر خدمات نیز به تناسب استقرار واحدهای تولیدی در شهرک ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه در تمامی شهرک‌های صنعتی استان زنجان مشوق‌های لازم در نظر گرفته شده است عنوان کرد: زمین‌ شهرک‌های صنعتی استان با شرایط ویژه به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود که براساس آن سرمایه‌گذاران ۲۰ درصد قیمت زمین را به صورت نقد پرداخت می‌کنند و مابقی آن به صورت اقساط ۳۶ تا ۴۰ ماه اخذ می‌شود.

آبی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: همه شهرک‌های صنعتی براساس قانون از یک ظرفیت معافیت مالیاتی برخوردار هستند که این معافیت مالیاتی در برخی از شهرکهای صنعتی به بیش از ۱۰ سال هم می‌رسد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر