logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۹۱۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان:

تکمیل پروژه‌های عمرانی اولویت بودجه 1400 شهرداری زنجان است/ نصب المان‌های کنگره 3535 شهید در شهر زنجان

تکمیل-پروژه‌های-عمرانی-اولویت-بودجه-1400-شهرداری-زنجان-است-نصب-المان‌های-کنگره-3535-شهید-در-شهر-زنجان
شهردار زنجان با اشاره به اولویت‌های بودجه 1400 شهرداری گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی اولویت بودجه 1400 شهرداری زنجان است.

حبیب ملائی یگانه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: اعداد و ارقام بودجه سال 1400 شهرداری زنجان هنوز قطعی نشده است و بر اساس دستورالعمل اعلامی از سوی وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها تا 15 روزه آینده ارائه لایحه بودجه به شورای اسلامی شهر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در بودجه 1400 شهرداری زنجان اولویت تکمیل کارهای عمرانی با درصد پیشرفت فیزیکی بالا است، افزود: جلسات مختلفی با شهرداری‌های مناطق برگزار و دو اولویت اصلی برای شهرداری‌ها تعیین شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌ها اتمام پروژه‌‌هایی است که در بودجه سال 99 پیش‌بینی شده بود اما به دلیل افزایش قیمت‌ها امکان اتمام پروژه‌ها محقق نشد.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه اولویت دوم بودجه سال 1400 اتمام کارهای نیمه تمام است، ادامه داد: بازگشایی پادگان زنجان، اجرای یوترن تقاطع امام حسن مجتبی(ع)، اتمام پارکینگ طبقاتی  و سالن مدیریت بحران پارک بانوان است که در حال حاضر دارای بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی هستند، سال آینده به اتمام برسد.

یگانه با بیان اینکه بودجه فرهنگی سال 1400 نسبت به امسال رشد دارد، افزود: بخش عمده‌ای از بودجه 3 میلیارد تومانی امسال شهرداری زنجان به پرداخت بدهی از سال‌های 97 و 98 که برعهده سازمان فرهنگی شهرداری بود، اختصاص یافت.

وی از رشد یک میلیارد تومانی بودجه برنامه‌های فرهنگی شهرداری زنجان خبرداد و گفت: امسال این بودجه به 4 میلیارد تومان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اختصاص یافته است.

این مسئول با اشاره به اختصاص 10 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های زیرساخت فرهنگی در بودجه 1400، یادآور شد: اجرای پروژه‌های فرهنگی با ماهیت عمرانی از جمله نصب المان‌ها، سازه‌های تبلیغاتی و فرهنگی در سطح شهر از اولویت‌های بودجه فرهنگی شهرداری در سال آینده است.

وی بیان کرد: با توجه به برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان بخشی از این بودجه به ساخت و نصب المان‌های کنگره شهدا اختصاص می‌یابد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر