logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۹۱۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس:

وعده دلار 15 هزار تومانی روحانی بازار سرمایه را با چالش مواجه کرده است

وعده-دلار-15-هزار-تومانی-روحانی-بازار-سرمایه-را-با-چالش-مواجه-کرده-است
نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: وعده دلار 15 هزار تومانی روحانی بازار سرمایه را با چالش مواجه کرده و مردم متضرر شده‌اند.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: وعده دلار 15 هزار تومانی روحانی موجب ضرر افراد بسیاری در بورس شده و بازار سرمایه را با چالش جدی مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد رئیس جمهور سکوت کند نفعش برای کشور و مردم بیشتر است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی به ویژه مجلس باید به این موضوع ورود جدی داشته باشند.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در چند ماه اخیر وضعیت نابسامان بورس نگرانی‌های مختلفی را ایجاد کرده و سرمایه‌‌گذاران متضرر شده‌اند که ضروری است حل مشکلات بازار بورس مورد توجه مسئولان ذیربط باشد.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدارش با آیت‌الله رئیسی که با حضور قاضی‌زاده نائب رئیس مجلس شورای برگزار شد ادامه داد: در این جلسه نگرانی خود را نسبت به وضعیت بورس اعلام کرده و ضرورت ورود قوه قضائیه به موضوع بورس مورد تاکید قرار گرفت.

حجت‌الاسلام شجاعی با بیان اینکه تخلفاتی در بازار سرمایه در حال انجام است که این تخلفات موجب بروز چنین شرایطی شده است، خاطرنشان کرد: برخی حقوقی‌‌ها عملکرد مطلوبی در بورس ندارند و این موضوع موجب متضرر شدن مردم شده است که ورود قوه قضائیه را ضروری می‌کند.

وی ادامه داد: پیرو جلسه برگزار شده با رئیس قوه قضائیه، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی نامه‌ای را تنظیم و موضوعات و موارد خدمت رئیس قوه قضائیه اعلام شد.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در مجلس شورای اسلامی هم کمیسیون اصل 90 ورود جدی به مشکلات بازار سرمایه داشته و جلساتی را با مسئولان سازمان بورس برگزار کرده است ضمن اینکه برخی نمایندگان درصدد هستند گزارشی از تحلفات بورس به قوه قضائیه ارسال کنند.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: بازار سرمایه موضوع مهمی است و این پیام را به مردم می‌دهیم که حواسمان هست و می‌دانیم متضرر شده‌اند به همین دلیل هم مجلس شورای اسلامی و هم قوه قضائیه باید ورود برنده و قاطع به این موضوع داشته باشند.

حجت‌الاسلام شجاعی یادآورشد: دولت در بازار سرمایه عملکرد مطلوبی نداشته و مدیریت غیرصحیح موجب ایجاد مشکلات عدیده‌ای برای مردم شده است به طوری که برخی مردم اموال خود را در بازار سرمایه از دست داده و متضرر شده‌اند.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی برضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای حل مشکلات بازار سرمایه تاکید کرد و گفت: مردم به اعتبار فراهم بودن فضا در بازار سرمایه سرمایه‌گذاری کرده‌اند اما امروز دارایی خود را از دست داده‌اند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر