logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۹۱۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
رئیس فدراسیون والیبال:

دنیا حساب ویژه‌ای روی والیبال ایران باز کرده است

دنیا-حساب-ویژه‌ای-روی-والیبال-ایران-باز-کرده-است
رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به عرض اندام ایران در این رشته ورزشی در جهان گفت: دنیا حساب ویژه‌ای بر روی والیبال ایران باز کرده است.

به گزارش موج رسا; محمدرضا داورزنی امروز در مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان زنجان با بیان اینکه ورزش والیبال تعطیل نیست، اظهار داشت: هم‌اکنون 100 تیم از مناطق مختلف کشور در لیگ‌های متعدد در بخش آقایان و بانوان و در رده‌های بزرگسالان، جوانان و نوجوانان بازی می‌کنند که بعضی مسابقات به صورت متمرکز در تهران و بعضی دیگر نیز در استان‌هایی که اعلام آمادگی کرده‌اند برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه و عرض اندام جهانی ایران در رشته ورزشی والیبال، تمام سعی و تلاش فدراسیون بر این بوده که شرایطی را فراهم آورد که والیبال در کشور تعطیل نشود.

داورزنی با بیان اینکه ایران از قدرت‌های جهانی والیبال بوده و جزء 8 تیم برتر در بزرگسالان است، افزود: ایران در رده‌های نوجوانان و جوانان نیز دارای عنوان بوده و دنیای والیبال، حساب ویژه‌ای بر ایران باز کرده است.

وی با بیان اینکه حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز علاقه خاصی نسبت به والیبال داشته و این رشته ورزشی را پیگیری می‌کنند، تصریح کرد: والیبال، رشته‌ای است که جوانان علی‌رغم تمام سختی‌ها و مشکلات کشور توانسته‌اند پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در اقصی نقاط دنیا به احتزار درآورند.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: تیم ملی والیبال ایران، جزء تیم‌های المپیکی است که مردادماه سال آینده برگزار خواهد شد در حالی که بسیاری از قدرت‌های والیبال جهان نتوانسته‌اند به مسابقات المپیک، راه پیدا کنند.

وی اظهار داشت: تمام این اتفاقات و موفقیت‌ها با بالا زدن آستین همت و تلاش در استان‌ها و در یک راهبرد 5 تا 10 ساله به دست امده است.

داورزنی خاطرنشان کرد: اقداماتی که والیبال در ورزش‌های گروهی انجام داده در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بی‌سابقه بوده و اینطور نیست که به راحتی در برابر قدرت‌های بزرگ بایستیم و قهرمان جهان شویم و همین سبب شده تا خانواده‌ها حس خوبی نسبت به والیبال داشته باشند.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به ظرفیت‌های موجود در سطح استان‌ها گفت: برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال در سال گذشته در استان‌های ارومیه و اردبیل و همچنین برگزاری مسابقات مختلف در استان‌های دیگر در جهت استفاده از ظرفیت‌های مناطق مختلف کشور است تا استعدادهای استان‌ها خودش را نشان دهد و در عرصه ملی بتوانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه با توجه به شناختی که دارم، انتظام از زنجان بیشتر از سایر استان‌ها است، اظهار داشت: انتظار می‌رود مکانیزمی در هیات والیبال استان بر اساس فرآیند استعدادیابی، فعال شود تا بچه‌ها از نقاط مختلف استان دیده شوند و مسیر آن‌ها برای ورود به تیم‌های ملی باز شود.

داورزنی با بیان اینکه تیم‌های ملی ما متشکل از جوانان و نوجونان استان‌های مختلف بوده و معطوف به تهران نیست، خاطرنشان کرد: نگاه فدراسیون به دورافتاده‌ترین نقاط کشور است و معلمان و مربیان زیادی در این زمینه زحمت می‌کشند که بسیاری از آن‌ها دیده نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه ویترین کار هیات‌های استانی، حضور در مسابقات لیگ است، گفت: انتظار این است که تحرکی در والیبال استان زنجان به وجود آید و این استان حداقل یک تیم در لیگ‌های برتر یا دسته یک داشته باشد.

داورزنی افزود: از استان زنجان توقع و انتظار می‌رود که زنجان، سهمی از تیم‌های ملی والیبال داشته باشد که این ظرفیت در استان وجود دارد.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به پایان دوران ریاست‌جمهوری ترامپ و جنایت‌های وی در دنیا گفت: وقتی اسم ترامپ می‌آید، پشت آدم می‌لرزد چرا که او هم جنایت می‌کند و هم به جنایتش افتخار می‌کند.

وی با اشاره به رزمایش اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: معتقدم که انتقام سخت، نزدیک است و تمام تجهیزاتی که در این رزمایش استفاده شد، ساخته جوانان این کشور است.

داورزنی تصریح کرد: قدرت نظامی و دفاعی کشور به حدی بالا رفته که هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند خیال حمله به ایران را داشته باشد هر چند ما هیچ‌گاه آغازکننده هیچ جنگی نبوده‌ایم اما اگر لازم باشد پاسخ حمله هر ابرقدرتی را می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: قدرت و افتخاراتی که در عرصه‌های دفاعی، نظامی، هسته‌ای و سایر بخش‌ها بوده به همان اندازه در ورزش نیز در دنیا حرف برای گفتن داریم.

به گزارش موج رسا؛ در این مجمع، روح‌اله حسنی با کسب 10 رای از مجموع 17 رای ماخوذه به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیات والیبال استان زنجان انتخاب شد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر