logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۹۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون فنی و عمرانی شهرداری زنجان:

عملیات عمرانی بلوار نینوا در دست اقدام است/ اعتبار پیش‌بینی شده برای تکمیل بلوار نینوا 30 میلیارد ریال است

عملیات-عمرانی-بلوار-نینوا-در-دست-اقدام-است-اعتبار-پیش‌بینی-شده-برای-تکمیل-بلوار-نینوا-30-میلیارد-ریال-است

پروژه بلوار نینوا یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری منطقه دو بوده است که در حال حاضر مراحل پایانی عملیات عمرانی خود را سپری می‌کند.

سعید عباسی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به روند اجرای عملیات عمرانی بلوار نینوا اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرک‌های اقماری زیادی در ضلع شمال شرقی زنجان وجود دارد و از طرفی استقرار و جانمایی سایت‌های مسکن در این مناطق انجام شده و ضرورت تعریف یک مسیر ورودی مناسب اهمیت زیادی داشته است.

وی تصریح کرد: حل مشکل ترافیکی این شهرکها، اجرای بلواری همانند بلوار نینوا(پونک)  را بسیار ضروری کرده بود که با اتصال بلوار نینوا با این شهرکها مشکل ترافیکی در این مناطق برطرف می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری زنجان ابراز کرد: پونک، کوی رضائیه، سایت آهن فروشان، سایت کارگاهی،  گلشهر و فرهنگیان شهرکهایی هستند که در این مسیر قرار دارند و می‌توانند از این بلوار تازه تاسیس استفاده کنند.

وی با اشاره به هدف اجرای این پروژه در زنجان گفت: این بلوار دسترسي شهروندان ساكن اين شهركها به اتوبان 22 را تسهيل مي‌كند.

عباسی خاطر نشان کرد: اجرای فضای سبز و تاسیسات روشنایی در این پروژه به طول ۹۰۰ مترمربع صورت خواهد گرفت و هزینه برآورد شده برای آن ۲۲۰ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه براساس برآورد انجام شده برای زیرسازی و آسفالت پروژه ۲ میلیارد تومان نیاز است افزود: احداث و پوشش کانال از دیگر اقدامات در این پروژه است که به طول ۷۰ متر انجام شده است.

ببل

وی با اشاره به اینکه عملیات تک نهر، پیور گذاری و نهر ایستاده از دیگر اقدامات اجرایی برای این پروژه است گفت: مجموع اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه نیز 30 میلیارد ریال است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری زنجان ابراز کرد: بلوار نينوا به طول يك هزار و 500 متر و عرض 35 متر است که در مراحل پایانی عملیات عمرانی قرار دارد.

بی

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر