logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۹۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان:

72 درصد جمعیت زنجان واجد شرایط برای شرکت در انتخابات هستند/ رصد تخلفات کاندیداها

72-درصد-جمعیت-زنجان-واجد-شرایط-برای-شرکت-در-انتخابات-هستند-رصد-تخلفات-کاندیداها-

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: بیش از 72 درصد جمعیت استان زنجان می توانند در رای گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کنند.

بهروز مهدوی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۱۷ هزار و ۸۵۰ نفر به‌ عنوان رای اولی مشارکت می کنند.

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات، ۹۲۶ شعبه أخذ رأی تعبیه شده است، تصریح کرد: از جمعیت یک میلیون و ۵۷ هزار نفری استان، ۷۶۹ هزار و ۷۸۴ نفر واجدین شرایط رأی دادن هستند.

این مسئول گفت: در سال جاری متولدین ۲۹ اردیبهشت‌ ماه ۷۹ یا قبل از آن واجد شرایط برای حضور در انتخابات هستند.

 مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان با بیان اینکه۳۵۲ شعبه شهری و ۵۷۴ شعبه اخذ رای در روستاهای استان آماده رای گیری هست،ادامه داد: ۲۰ شعبه سیار شهری و ۲۷۶ شعبه روستایی سیار نیز اقدام به رای گیری می کنند.

مهدوی با بیان اینکه بیش از 72 درصد جمعیت استان زنجان می توانند در رای گیری شرکت کنند، ادامه داد:در هر شعبه به طور متوسط 18 تا 20 نفر از دست اندرکاران و عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات حضور دارند.

وی گفت: حدود 20 هزار نفر در سطح استان در امر برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت و فعالیت می کنند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان به برگزاری تمام مکانیزه انتخابات شوراها در سه شهر زنجان، ابهر و خرمدره اشاره کرد و افزود: ملزومات و تعرفه های مورد نیاز برای رأی گیری در تمامی شهرستان های استان تامین شده است.  
مهدوی گفت: فعالیت کاندیداها رصد و به تخلفات رسیدگی می شود//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر