logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۹۰۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

انتخابات آمریکا نمایشی از نبود دموکراسی در این کشور بود/ هراس دشمن از قدرت موشکی ایران

انتخابات-آمریکا-نمایشی-از-نبود-دموکراسی-در-این-کشور-بود-هراس-دشمن-از-قدرت-موشکی-ایران-
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمن از قدرت موشکی ایران هراس دارد گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بخشی از قدرت موشکی ایران در حمله به پایگاه عین‌الاسد را مشاهده کردند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه نماز جمعه این هفته زنجان به قدرت دفاعی ایران اشاره و اظهار کرد: قدرت دفاعی کشورمان پیشرفت‌های بسیار چشمگیری داشته و دشمن از همین قدرت ایران هراس داشته و جرات کوچکترین تجاوز به کشورمان را ندارد.

وی همچنین به پیشرفت‌ قدرت موشکی ایران اشاره و عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران قدرت موشکی بسیار بالایی دارد و دشمنان بخشی از قدرت موشکی ایران در حمله به پایگاه عین الاسد را مشاهده کردند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه ایران در برابر دشمنان مقتدرانه ایستاده است افزود: دشمنان با مشاهده قدرت ایران هیچ وقت جرات تجاوز به ایران را نمی‌توانند در سرداشته باشند.

وی با تاکید براینکه انتخابات آمریکا قدرت پوشالی این کشور را به جهانیان نشان داد بیان کرد: در این انتخابات دنیا به نبود دموکراسی در این کشور پی بردند و برای همه کشورها روشن که در آمریکا هیچ گونه دموکراسی وجود ندارد.

آیت الله خاتمی با تاکید براینکه استیضاح مفتضحانه رئیس جمهور آمریکا که خود را مهد دموکراسی می‌داند به کشورهای دنیا نشان داد که این کشور بویی از دموکراسی نبرده است تاکید کرد: انتخابات آمریکا ذات استکباری و فساد در این کشور را برای همگان نشان داد.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های عوامل درمانی در مقابله با شیوع بیماری کرونا در استان زنجان خاطر نشان کرد: تلاش‌های کادر مراکز درمانی در مقابله با بیماری کرونا قابل تقدیر است.

امام جمعه زنجان همچنین به همکاری مردم در کنترل این بیماری در استان اشاره و ابراز کرد: مردم استان زنجان همکاری بسیار خوبی داشتند که نتیجه آن را امروز مشاهده می‌کنیم.

وی اظهار کرد: مردم باید تاکیدات ستاد ملی کرونا توجه داشته باشند تا بتوانیم زنجیره انتقال کرونا را در جامعه قطع کنیم و باید مردم به این نکته توجه داشته باشند که عادی انگاری در برابر کرونا شرایط قرمز را به جامعه برمی‌گرداند.

آیت الله خاتمی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن چشم دیدن تولید موفقیت واکسن کرونای ایران را ندارد عنوان کرد: به همین دلیل ستاد فرمان اجرایی حضرت امام را که اولین واکسن کرونا را تولید کرد به لیست تحریم‌های خود افزود.

وی در پایان با اشاره به اینکه زنجان به دیار کریمان معروف است گفت: از خیرین زنجانی انتظار داریم در این روزها که خیلی از خانواده‌ها در اثر کرونا آسیب اقتصادی دیدند به صحنه بیایند و این خانواده‌ها را یاری کنند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر