logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۹۰۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس هیات تکواندو استان زنجان خبر داد؛

توزیع کمک‌های مومنانه توسط هیات تکواندو استان زنجان

توزیع-کمک‌های-مومنانه-توسط-هیات-تکواندو-استان-زنجان
رئیس هیات تکواندو استان زنجان گفت: در ایام کرونایی، کمک‌های مومنانه بع ارزش بیش از 900 میلیون ریال توسط این هیات در استان زنجان توزیع شد.

علی سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در قرآن کریم و همچنین احادیث و روایات بسیاری از پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع)، نیکی و انفاق به خلق خدا بسیار مورد تاکید قرار گرفته است و آثار و برکات زیادی در نتیجه کمک کردن به دیگران بر شمرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در واقع نفس خدمت به دیگران این است که به افرادی که برای گذران زندگی و یا پیشبرد اهدافشان نیاز به حمایت دارند، مساعدت شود.

سپهری با بیان اینکه هیات تکواندو استان زنجان نیز در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی همراه با سایر سازمان‌ها و هیات‌های ورزشی، وظیفه و رسالت اجتماعی خود را طی 3 مرحله انجام داده است، افزود: همچنان جمع‌آوری کمک‌های خیرین و خانواده بزرگ تکواندو ادامه دارد تا در حد بضاعت خود هر چند اندک بتواند مشکلات همنوعان را برطرف کند.

رئیس هیات تکواندو استان زنجان گفت: این کمک‌ها که بیشتر در غالب تهیه اَرزاق، صورت پذیرفته با تشریک مساعی ورزشکاران و دوستداران ورزش علاوه بر حضور پررنگ در برنامه‌های فدراسیون تکواندو با عنوان «دست‌های خدایی» و اداره کل ورزش و جوانان استان که به صورت کلی و با اعلام شماره حساب برای دریافت کمک‌های خیرین در حال انجام هست، بوده و سعی داریم در مرحله بعدی که معطوف به پایان سال می‌شود، دور چهارم این مساعدت‌ها را داشته باشیم.

وی ضمن قدردانی از خیرینی که در این امر خداپسندانه، کمک‌حال و کمک‌کار هیات تکواندو استان بوده‌اند، اظهار داشت: در مرحله اول، کمک‌های معیشتی به اندازه 10 میلیون تومان در زنجان و بالغ بر 9 میلیون تومان در شهرستان ابهر توزیع شد.

سپهری خاطرنشان کرد: در مرحله دوم توزیع کمک‌های مومنانه، گوشت گرم گوساله ذبح‌شده به همراه ارزاق به قیمت 26 میلیون تومان در زنجان و 11 میلیون تومان ارزاق و کمک‌هزینه معیشتی در شهرستان ابهر اهدا شد.

وی افزود: در مرحله سوم نیز خیرین و ورزشکاران زنجانی 24 میلیون تومان ارزاق و وجه نقد و 7 میلیون تومان نیز تکواندوکاران ابهری، کمک‌های مومنانه در بین نیازمندان، توزیع کردند.

این فعال فرهنگی و ورزشی با بیان اینکه در سایر شهرستان‌ها نیز این امر خداپسندانه صورت پذیرفته است، گفت: هم‌اکنون آمار دقیقی از این کمک‌ها موجود نیست اما در برخی مواقع، اقلامی مانند یخچال، تلویزیون، فرش و دیگر لوازم مورد نیاز به قیمت بیش از 10 میلیون تومان به محرومین، اهدا شده است.

رئیس هیات تکواندو استان زنجان ضمن قدردانی از مشارکت تمام خیرین و با یادآوری اینکه جمع‌آوری کمک‌های مومنانه جهت توزیع در بین محرومین و نیازمندان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: شماره کارت‌های 6037997599099992 به نام شورای بسیج ورزش استان و 6063737004799563 به نام هیات تکواندو استان زنجان، آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی علاقه‌مندان به این وظیفه اجتماعی، عمل نیک و کار خیر اعلام می‌شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر