logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۹۰۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

برگزاری مسابقه کتابخوانی مالک زمان از سوی فرهنگسرای خاوران

برگزاری-مسابقه-کتابخوانی-مالک-زمان-از-سوی-فرهنگسرای-خاوران
مسابقه کتابخوانی مالک زمان ویژه اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از سوی فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 15، اسماعیل قضات لو با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی بیان کرد: این مسابقه برگرفته از کتاب مالک زمان است که بیش از 50 داستان زیبا از زندگی و مجاهدت‌های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و داستان‌هایی از مالک اشتر را در خود جای داده است.

رئیس فرهنگسرای خاوران ادامه داد: امیرالمؤمنین(ع) در نهج‌البلاغه توصیه‌های مهمی به فرمانده سپاه خود، مالک اشتر کرد که محدود به مکان و زمان خاصی نبود.
در زمان ما هم مالک اشتر دیگری پا به عرصه نهاد و توصیه‌های مولای زمان را عملی کرد که در کتاب مالک زمان، زندگی این دو بزرگوار با هم تطبیق داده شده است.

وی افزود: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند تا 12 بهمن ماه با ورود به سایت khavaran.farhangsara.ir سوالات را دریافت نموده و پاسخ های خود را به شماره پیامک 2000183715 ارسال نمایند.

قضات لو با بیان اینکه خرید کتاب با تخفیف امکان پذیر است، اظهار داشت: علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند از طریق درگاه های تلفنی 09913092942 و 33717751 و لینک  اقدام به خرید نمایند.

وی خاطرنشان کرد: پنج جایزه نقدی 200 هزار تومانی و تابلوهای کاشی نفیس به 5 نفر از افرادی که بالاترین امتیاز را کسب کنند، تعلق خواهد گرفت.

او یاداور شد: قرعه کشی پانزدهم بهمن ماه همزمان با ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام فرهنگسرای خاوران به آدرس farhangsara.khavaran برگزار می شود و جوایز، 22بهمن ماه ارسال می گردد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به فرهنگسرای خاوران واقع واقع در خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 33015423 تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر