logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۹۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامي استان زنجان:

حادثه رانندگی در زنجان یک کشته بر جای گذاشت/ محموله سیگار قاچاق در زنجان توقیف شد

حادثه-رانندگی-در-زنجان-یک-کشته-بر-جای-گذاشت-محموله-سیگار-قاچاق-در-زنجان-توقیف-شد

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به کشف محموله سیگار قاچاق در زنجان گفت: محموله سیگار قاچاق در زنجان توقیف شد.

سرهنگ علي آزادي در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; از كشف 339 هزارو 800 نخ سيگارت قاچاق توسط ماموران انتظامي در استا زنجان خبر‌داد و گفت: این محموله در شهرستان ماهنشان کشف شد.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامي شهرستان ماهنشان در راستاي مبارزه با قاچاق و تحقق شعار سال مبارزه با قاچاقچيان را در دستور كار خود قرار داده‌اند.

فرمانده انتظامي استان زنجان ابراز کرد: روز گذشته ماموران انتظامي شهرستان ماهنشان با اشراف اطلاعاتي و عملياتي از حمل مقادير قابل توجهي سيگارت قاچاق توسط راننده يك دستگاه خودرو پژو 405 مطلع شدند.

وي تاكيد كرد: ماموران به راننده خودرو مذكور در حوالي شهر ماهنشان دستور ايست صادر كه وي بدون توجه به هشدار پليس بر سرعت خودرو افزوده و متواري شد.

اين مقام انتظامي افزود: ماموران پس از تعقيب و گريز خودرو را در حوالي يكي از روستا‌هاي شهرستان ماهنشان متوقف كه در بازرسي از اين خودرو 339 هزار و 800 نخ سيگارت قاچاق كشف شد‌.

وی تصريح كرد: برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان كالا به صورت مستمر در دستور كار پليس قرار داشته و با قاچاقچيان و متخلفان برخورد جدي و قانوني انجام می‌شود.

آزادی با اشاره به وقوع حادثه رانندگی در استان زنجان از واژگوني يک دستگاه وانت پيكان خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه در اين حادثه به علت شدت جراحات وارده راننده جان خود را از دست داد.

وی ابراز کرد: با کسب خبري مبني بر واژگوني يک دستگاه وانت پيكان در شهرستان خدابنده در مسیر روستای استرود به خانلار بلافاصله تيمي از ماموران پليس راه به همراه نيروهاي امدادي براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامي استان زنجان افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد يک دستگاه وانت پيكان بدون سرنشين از جاده منحرف و واژگون شده است.

وی تصريح کرد: در اين حادثه، راننده خودرو به نام "ب. ب " به علت شدت جراحات وارده در دم فوت كرده است.

آزادی با اعلام اينكه علت اين حادثه در دست بررسي است از رانندگان خواست به علائم و توصيه‌ها دقيقا توجه کرد و با ماموران پليس راه همكاري كنند. 

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر