logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۹۰۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی:

کمیسیون تلفیق فروش 1.5 میلیون بشکه نفت در روز را تصویب کرد

کمیسیون-تلفیق-فروش-1.5-میلیون-بشکه-نفت-در-روز-را-تصویب-کرد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه کمیسیون تلفیق با فروش 1.5 میلیون بشکه نفت در روز موافقت شد.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پیشنهاد دولت در قالب لایحه در خصوص همسازی‌سازی حقوق بازنشستگان و معلمان هفته آینده در کمیسیون تلفیق مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه با توجه به این امر که امکان همسازی‌سازی حقوق بازنشستگان از سوی دولت در لایحه بودجه دیده نشده است، افزود:  امکان تغییر و یا همسان‌سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی بندهای درآمدی بودجه سال 1400، خاطرنشان کرد: این هفته در جلسه کمیسیون تلفیق در خصوص نفت، مالیات، عوارض و دلار بحث و بررسی انجام شد.

طاهری یادآور شد: پیش‌بینی فروش دو میلیون و 300 بشکه در روز در لایحه بودجه دیده شده بود که به دلیل غیرواقعی بودن این میزان به تصویب نرسید.

وی با بیان اینکه میزان فروش نفت یک و نیم میلیون بشکه در روز به تصویب رسید، یادآور شد:  با فرمت نامه نگاری که در گذشته انجام شده بود باید میزان سهم صندوق و سهم شرکت ملی نفت در نظر گرفته شده و مابقی در اختیار دولت قرار گیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این میزان فروش نفت پیش‌بینی شده واقعی‌تر است و دولت در صورت موفقیت می‌تواند میزان بیشتری نیز به فروش برساند.

طاهری یادآور شد: اصلاحات اساسی بر روی بودجه انجام شده است اما هنوز هم احتمال رد بودجه 1400 صفر نیست و باید روند برگزاری جلسات کمیسیون تلفیق و رسیدن به نتایج مطلوب را دنبال کرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر