logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۹۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

گامهای خوبی در حوزه سلامت در سطح کشور برداشته شده است/ هزینه‌های درمانی به 8 درصد کاهش یافته است

گامهای-خوبی-در-حوزه-سلامت-در-سطح-کشور-برداشته-شده-است-هزینه‌های-درمانی-به-8-درصد-کاهش-یافته-است

استاندار زنجان با اشاره به حوزه درمان و کاهش هزینه حوزه سلامت در سطح کشور گفت: هزینه‌های درمانی در سطح کشور به 8 درصد کاهش یافته است.

به گزارش موج رسا; اسد‌اله درویش امیری امروز در دومین جلسه شورای برنامه ریزی استان زنجان با اشاره به اینکه ما در مسیر بهبود به سمت شرایط مطلوب حرکت می‌کنیم اظهار کرد: به این معنا نیست که هیچ اشکالی و ایرادی در جامعه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه عملکرد دولت ممکن است در برخی موقعیت‌ها نقد و اشکالی داشته باشد تصریح کرد: با این وجود نزدیک به 85 هزار میلیارد تومان مطالبات معوقه در بخش‌های مختلف پرداخت شده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه پرداخت این میزان از معوقات بار سنگینی را از دوش بخش خصوصی و بخش‌های مختلف دولتی برداشته است افزود: اگر دولتی برای منافع ملی و مردم حرکت کند خروجی مناسبی خواهد داشت.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه کاهش هزینه‌های درمانی افزود: کاهش هزینه‌های درمانی از 37 درصد به 8 درصد یکی اقدامات خوبی بود که در بخش سلامت و درمان انجام شده است.

استاندار زنجان افزود: روند کاهش هزینه‌های درمانی که در پیش گرفته شد سبب رضایت مردم بود و یکی از اقدامات خوب و موثر در بخش درمان بود که انجام شده است.

وی ابراز کرد: مردم و جوانان و به ویژه تحصیل کرده‌ها باید بدانند دولتی که در چارچوب منافع ملی و نظام حرکت کند موفق و سربلند خواهد بود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر