logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۹۰۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه ستاد دهه فجر استان زنجان؛

برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در زنجان تشریح شد

برنامه‌های-دهه-فجر-انقلاب-اسلامی-در-زنجان-تشریح-شد
در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان زنجان از سوی دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌های دهه فجر در زنجان تشریح شد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان زنجان، اظهارداشت: با توجه به اهمیت دهه فجر انقلاب اسلامی تبیین برنامه‌ها بر اساس دستورالعمل‌ها ضروری بوده و ضروری است راهکارهای اجرایی برنامه‌ها از سوی دستگاه‌های اجرایی ارائه شود.

وی با اشاره به پیشتاز بودن کارگروه‌های بسیج دانشجویی، روستایی و عشایری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ارائه برنامه‌ها به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، افزود: برنامه‌های این دهه بر اساس وضعیت انتشار ویروس کرونا برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در صورت ادامه وضعیت فعلی، برنامه‌های دهه فجر بیشتر در فضای مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری و کودکان استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: کارگروه کودک و نوجوان شامل ۹ دستگاه اجرایی است که این شکل از سال‌های گذشته بوده است.

نوری با بیان اینکه جلسات این کارگروه برگزار و ۸۷ برنامه در این زمینه پیش‌بینی شده است، افزود:  از این تعداد ۱۲ برنامه به صورت مشارکتی برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای روز علوم و نجوم برنامه ویژه‌ای برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری و کودکان استان زنجان با اشاره به وجود ۲۲ شهید نوجوان در استان زنجان، یادآورشد: با خانواده‌های شهدای نوجوان استان زنجان در دهه فجر انقلاب اسلامی در زنجان دیدار انجام می‌شود.

مسئول کمیته روستایی و عشایری دهه فجر انقلاب اسلامی استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: احکام اعضای کمیته روستایی و عشایری صادر و برنامه‌های ویژه‌ای در روستاها برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به غبارروبی مزار شهدای روستایی، گفت: با حضور مسئولان هر روز در یک شهرستان پروژه‌های عمرانی افتتاح می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: برنامه‌های این دهه به صورت مجازی برگزار و توجه به مناطق محروم و امیدافزا و نوآورانه مورد توجه است.

صفری خاطرنشان کرد: آسیب شناسی برنامه‌های سال گذشته انجام و ۱۵۲ مسکن مددجویی و ۲۰۰ خانه هلال همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از افتتاح مراکز نیکوکاری و طرح‌های مشاغل خرد و خانگی خبرداد و گفت: ارزیابی کارگروه‌های دهه فجر برای آسیب‌شناسی برنامه‌ها ضروری است.//ن

 

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر