logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۹۰۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

58 واحد مسکونی تا پایان سال به متقاضیان واگذار می‌شود

58-واحد-مسکونی-تا-پایان-سال-به-متقاضیان-واگذار-می‌شود
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: 58 واحد مسکونی تا پایان سال به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، رضا خواجه‌ای به احداث و واگذاری 955 واحد مسکونی از ابتدا، تاکنون از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به اقشار کم درآمد اشاره و اظهار کرد: تا پایان سال جاری نیز، 58 واحد مسکونی به متقاضیان واگذار خواهد شد.

خواجه‌ای ادامه داد: پروژه 40 واحدی امید هیدج با اعتباری بالغ بر 56 میلیارد ریال و 18 واحدی وصال ابهر نیز با اعتبار 35 میلیارد ریال از جمله پروژه هایی است که در حال اتمام است و تلاش خواهیم نمود تا پایان سال تحویل داده شود.

وی یادآور شد: همچنین 792 واحد مسکونی در شرف ساخت و 216واحد مسکونی نیز در دست تهیه نقشه می باشد.

این مسئول از شروع عملیات احداث 534 واحد مسکونی طرح اقدام ملی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خبر داد و افزود: در شهرهای زیر 100 هزار نفرجمعیت، 3729نفر جهت دریافت مسکن اقدام ملی ثبت نام و 546 نفر واریز وجه نموده و برای 269 نفر از متقاضیان تخصیص پروژه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان خاطر نشان کرد: تاکنون 98 قطعه زمین از اداره کل راه و شهرسازی با مساحت 42420متر مربع واحد با قابلیت احداث 942 واحد مسکونی دریافت نموده ایم.

خواجه ای در ادامه توجه به کیفیت در کنار کمیت و مهمتر از همه هماهنگی بین دستگاهی برای اجرای دقیق و بموقع این طرح را امری مهم دانست و گفت: استفاده از مصالح و فرآورده های ساختمانی استاندارد نقش بی بدیلی در بهبود کیفیت، ایمنی و تاب آوری ساختمان ها داشته و امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر