logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۹۰۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتحادیه مصالح فروشان استان زنجان:

قیمت مصالح تاثیر زیادی در افزایش قیمت مسکن ندارد

قیمت-مصالح-تاثیر-زیادی-در-افزایش-قیمت-مسکن-ندارد
رئیس اتحادیه مصالح فروشان استان زنجان با بیان اینکه بنگاه‌های املاک تبدیل به مرکز دلالان مسکن شده است گفت: قیمت مصالح تاثیر بسیار کمی در افزایش قیمت مسکن دارد.

رسول ارشدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تاثیر قیمت مصالح در افزایش قیمت مسکن اظهار کرد: مصالح فروشان مکلف هستند با 10 درصد سود مصالح را وارد بازار کنند و اگر افزایش قیمتی اتفاق می‌افتد توسط کارخانجات تولیدکننده است.

وی با تاکید براینکه قیمت مصالح تاثیر چندانی بر افزایش قیمت مسکن ندارد تصریح کرد: متاسفانه قیمت مسکن بطور غیرمنطقی افزایش یافته و دلیل این اتفاق نیز فقط دلالان و بنگاه‌های معاملاتی است که باعث شده مسکن‌دار شدن برای جوانان به رویا تبدیل شود.

رئیس اتحادیه مصالح فروشان استان زنجان با تاکید براینکه دلیلی وجود ندارد که آپارتمانی در برخی نقاط زنجان متری 20 میلیون تومان فروخته شود عنوان کرد: این دلالان هستند که باعث افزایش قیمت مسکن در زنجان شدند.

وی با تاکید براینکه وجود واسطه‌گری و دلالی در حوزه مسکن نشان دهنده نبود نظارت در این حوزه است افزود: اگر نظارت باشد کسی جرات نمی‌کند کار غیرقانونی انجام داده و بازار را مختل کند.

ارشدی با بیان اینکه قیمت مسکن به قدری افزایش یافته که مسکن‌دار شدن برای جوانان به یک رویا تبدیل شده است ابراز کرد: افزایش این میزان قیمت زمین و ساختمان در زنجان غیرمنطقی است.

وی با تاکید براینکه نظارتی بر قیمت ساختمان و زمین وجود ندارد عنوان کرد: قیمت سیمان در حال حاضر کیسه‌ای 23 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه مصالح فروشان استان زنجان خاطرنشان کرد: تا زمانی که دست دلالان در بازار مسکن باشد وضعیت مسکن محال است، بهبود یابد.

وی با تاکید براینکه بنگاه‌های معاملاتی زیادی به دلیل تخلف تعطیل شدند و این خود نشان می‌دهد که چقدر در حوزه مسکن تخلفات وجود دارد عنوان کرد: همین افراد بازهم از راه‌های مختلف وارد شده و بازار را مختل خواهند کرد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر