logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۸۹۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو خبرداد

خودباوری در تولید در سال جهش تولید/ راکتور سری خشک رزینی در زنجان تولید شد

خودباوری-در-تولید-در-سال-جهش-تولید-راکتور-سری-خشک-رزینی-در-زنجان-تولید-شد
مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو گفت: راکتور خشک رزینی دیتوند ۳۴۰ کیلووار برای اولین بار در ایران، توسط گروه صنعتی ایران ترانسفوی زنجان طراحی، تولید و ساخته شد.

به گزارش موج رسا; بهزاد ظهیری اظهار داشت: مصرف کننده نهایی این راکتور‌ها شرکت توانیر است که تا به امروز از کشور‌های مختلف وارد می‌‌شد اما با طراحی، ساخت و انجام موفقیت آمیز تست نهایی، از این پس نیاز کشور به صورت داخلی تامین می‌شود.

وی گفت: با واردات این راکتورها سالیانه میلیون‌ها دلار ارز از کشور خارج می‌شد.

‎این مسئول افزود: با تولید این راکتور علاوه بر تامین نیاز داخل علاوه بر بومی سازی این محصول امکان صادرات به دیگر کشورها هم فراهم خواهد شد.

مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو ادامه داد: این راکتور‌ها در شبکه‌های AC مورد استفاده قرار می‌گیرند تا جریان و ولتاژ اضافه در شبکه‌های انتقال برق قدرت محدود شوند.

ظهیری خاطرنشان کرد: تمامی دانش فنی ساخت این راکتور داخلی است و مطابق با تمامی استاندارد‌های معتبر جهانی و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی می‌باشد.

وی اظهار داشت: تولید این رآکتور از جمله مواردی بود که در ارتباط تصویری با مقام معظم رهبری در اردیبهشت امسال، قول تولید و ساخت داخل آن را به معظم له داده بودیم و امروز بسیار خوشحالیم که به عهدمان وفا کردیم و امیدواریم این موفقیت  برگ سبزی از سوی سربازان عرصه تولید و اقتصاد مقاومتی  در گروه ایران ترانسفو و صنعت برق کشور موجب رضایت وجود مبارک و عزیز رهبری فرزانه باشد.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر