logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۸۹۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان:

تمدید مهلت ثبت نام در سامانه سجام برای سهامداران سهام عدالت

تمدید-مهلت-ثبت-نام-در-سامانه-سجام-برای-سهامداران-سهام-عدالت
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان از تمدید مهلت ثبت نام در سامانه سجام برای سهامداران سهام عدالت خبرداد و گفت: مهلت تمدید تا ساعت 12 سه‌شنبه 23 دی ماه تعیین شده است.

ابوالفضل عباسچیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه سهامدارانی که روش غیرمستقیم سهام عدالت را انتخاب کردند فرصت دارند تا 23 دی ماه در این سامانه ثبت نام کنند اظهار کرد: افرادی که در این مدت ثبت نام کنند از مزایای سهام خود بعد از تشکیل مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: تمدید ثبت نام در سجام به منظور امکان پذیری مشارکت حداکثری سهامداران و جلوگیری از تضییع حقوق مالکان سهام با تایید وزارت اقتصاد و سازمان بورس و اوراق بهادار کشور انجام شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با بیان اینکه سهامداران می‌توانند از اینترنت خانگی به آدرس https://www.sejam.ir/ مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام خود در سامانه سجام اقدام کنند ابراز کرد: این کار باعث جلوگیری از اذهام مردم در دفاتر پیشخوان‌ می‌شود.

وی تاکید کرد: افرادی که در این فرصت باقی مانده نتوانند اطلاعات خود را در سامانه سجام ثبت کنند در آینده نیز فرصت ثبت نام داده می‌شود اما مردم برای بهره‌مندی از مزایایی سهام عدالت خود حتما باید در فرصت باقی مانده ثبت نام کنند.

عباسچیان در خصوص تعیین تکلیف افرادی که روش مستقیم را انتخاب کردند نیز گفت: این افراد هر زمان می‌توانند نسبت به فروش 60 درصد از سهام خود اقدام کنند.

وی در مورد علت تاخیر در واریز سهام عدالت در حساب افرادی که روش مستقیم را انتخاب کردند به خبرنگار موج رسا گفت: در حال حاضر این مشکل برطرف شده و هر زمان می‌توانند نسبت به فروش سهام خود اقدام کنند و بعد از چند روز پول سهام فروخته شده به حسابشان واریز می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان ابراز کرد: اگر این افراد در فروش سهام خود مشکلی داشته باشند باید از طریق کارگزاری خود نسبت به رفع مشکل‌شان اقدام کنند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر