logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۸۹۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زنجان:

شناسایی و کشف 25 تن تخم مرغ قاچاق در زنجان/ 30 انبار احتکار کشف شد

شناسایی-و-کشف-25-تن-تخم-مرغ-قاچاق-در-زنجان-30-انبار-احتکار-کشف-شد
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زنجان گفت: 25 تن تخم مرغ قاچاق در زنجان کشف و ضبط شد.

به گزارش موج رسا; محسن سهندی امروز در جلسه قرارگاه عملیاتی، ستاد کرونای استان زنجان اظهار داشت: 189  تیم حمایتی در شهرستان زنجان تشکیل و کارهای حمایتی و توزیع بسته‌های معیشتی را برعهده دارند.

وی از تشکیل 319 تیم نظارتی در شهرستان زنجان بر اساس محله محور و بسیج اصناف خبرداد و گفت: تا کنون 30 مورد انبار احتکار کالاهای اساسی در زنجان کشف شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: 25 تن تخم مرغ  که از استان قم به صورت قاچاقچی وارد استان زنجان شده بود و قرار بود به عراق صادر شود، شناسایی و کشف شد وبا اجرای رویه‌های قانونی، تحویل بنگاه‌های مصرفی زنجان می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زنجان با اشاره به تشکیل 50 تیم مراقبتی در شهرستان زنجان، یادآور شد: 46 پرستار ترم آخر شناسایی و طرح کارآموزی خود را در قالب طرح شهید سلیمانی اجرا می‌کنند.

وی انتخاب سفیران سلامت و رابطین سلامت محلات در زنجان خبرداد و گفت: حضور میدانی خوبی برای سرکشی و بازدید از به صورت روزانه انجام می‌شود.

سهندی یادآور شد: 400 خانواده از سوی تیم‌های مراقبتی شناسایی و  بسته‌های حمایتی در بین 350 خانواده توزیع شده است.

این مسئول از آماده سازی 2 هزار بسته معیشتی خبرداد و گفت: در صورت نیاز این بسته‌ها در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زنجان با بیان اینکه فعالیت نقاهتگاه‌ها از آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی انجام شد اما در حال حاضر نیاز کمتری به این نقاهتگاه‌ها است، ادامه داد: آمادگی 100 درصدی در این زمینه وجود دارد.

سهندی گفت: تجهیزات مورد نیاز برای هتل سپهر زنجان تحویل داده شده است و تا عصر دیروز 19 هزار و 530 هزار نفر روز در طرح شهید قاسم سلیمانی در زنجان به کارگیری شدند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر