logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۸۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی:

روحانی به جای مقصر جلوه دادن دولت قبل عملکردش را ارائه دهد

روحانی-به-جای-مقصر-جلوه-دادن-دولت-قبل-عملکردش-را-ارائه-دهد

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات دولتی‌ها گفت: روحانی به جای مقصر جلوه دادن دولت قبل عملکردش را ارائه دهد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی جمعه شب در همایش انتظار و انتخاب اصلح با اشاره به حق مردم در انتخاب کردن و رای دادن به فرد اصلح نیز تاکید و اظهار کرد: شورای نگهبان بعد از ثبت نام 6 نفر را تایید کرده و همه این را قوبل دارند چرا که نظر شورای نگهبان فصل الخطاب است.

وی به تبلیغات کاندیداها و مناظرات انجام شده اشاره کرد و افزود: در این مناظرات برخی دولت قبل را مقصر همه مشکلات عنوان می‌کنند اما باید گفت که خودشان چه کار کرده‌اند.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: هرچند که دولت قبل ضعف‌هایی داشت اما اینها بگویند که خودشان چه کرده‌اند

وی با بیان اینکه باید دید که کدام یک از کاندیداها بهتر هستند، ابراز کرد: کارهای دولت به نام انقلاب و نظام تمام می‌شود و در این راستا باید بدانیم که به چه کسی رای می‌دهیم.

 

حجت‌الاسلام آقا تهرانی با تاکید بر حضور همه مردم در انتخابات و انتخاب بهترین فرد عنوان کرد: باید جوانان نیز برای حضور در انتخابات تشویق شوند.

وی با تصریح اینکه باید انقلاب را به دست یک انسان عاقل و متدین بدهیم گفت: انتخابات شوخی‌بردار نیست و باید کسی انتخاب شود که درد مردم را بفهمد.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان یکی از کاندیداها در مورد دیوار کشی که در تخریب کاندیدای رقیب به کار برده شد، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا چنین مباحثی را مطرح می‌کنند چرا که چنین چیزی واقعیت ندارد و اصلا شدنی نیست.

وی با اشاره به مناظرات تلویزیونی عنوان کرد: فضا بسیار خوب است و امیدواریم داغ‌تر از این نیز بشود.

وی با بیان اینکه انتخابات نباید به دور دوم کشیده شود، ابراز کرد: امیدواریم همان دور اول کار تمام شود چرا که در این صورت نظام به خرج می‌افتد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر