logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۸۹۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان:

وضعیت زرد نباید منجر به برگزاری جلسات تجمعی شود

وضعیت-زرد-نباید-منجر-به-برگزاری-جلسات-تجمعی-شود
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت: قرار گرفتن در وضعیت زرد نباید منجر به برگزاری جلسات تجمعی در استان زنجان شده و یا عادی انگاری شود.

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی امروز در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان زنجان، اظهارداشت: باور دارم تلاش جمعی همکاری و هم‌افزایی در شهرستان‌های استان زنجان و مردم موجب اجرای مطلوب طرح شهید قاسم سلیمانی شده است.

وی با بیان اینکه تجربه شهرستان زنجان بر اساس ارزیابی مرکز بهداشت بود و این نفی تلاش سایر همکاران در شهرستان‌ها نیست، افزود: باید این تجربه در سایر شهرستان‌ها نیز مورد توجه بوده و بر اساس برداشت میدانی این توفیق در کل استان ساری و جاری شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: انتظار داریم فرمانداران، فرماندهان سپاه و مراکز بهداشتی از همه امکانات استان و شهرستان برای اجرای طرح شهید سلیمانی و رسیدن به وضع مطلوب و رسیدن به وضعیت آبی و سفید استفاده کنند.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه پیشگیری، مراقبت، نظارت و حمایت از بخش نیازمند جامعه ضروری است و گفت: اقتضای این موضوع آگاهی بخشی به جامعه است که باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

مرادی برضرورت جلوگیری از عادی انگاری در موضوع کرونا تاکید کرد و گفت: هنر ما این است که به اقتضای شرایط تجمعات مدیریت و از برگزاری تجمعات بزرگ پیشگیری شود.

وی با بیان اینکه در سالگرد سردار شهید سلیمانی از برگزاری تجمع با وجود اهمیت این موضوع جلوگیری و برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار شد، ادامه داد: رفتارهای اجتماعی و برگزاری تجمعات در وضعیت زرد باید مدیریت شود.

این مسئول ادامه داد: کمک‌های مومنانه باید به مسیر واقعی هدایت شده و انسجام بخشی لازم در این زمینه انجام شود تا مردم نیازمند این کمک‌ها را دریافت کنند.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان یادآور شد: خدمات باید به همه خانواده‌های نیازمند ارائه شده و اینگونه نباشد که یک خانواده چندین بار از کمک‌های مومنانه استفاده کرده و برخی دیگر حتی یکبار این بسته‌های معیشتی را دریافت نکنند.

مرادی برضرورت توجه به مراکز تجمع آلودگی و بیماری تاکید کرد و گفت: باید با کنترل لازم استان به پیک چهارم بیماری کرونا وارد نشود.

وی گفت: شهرستان های استان زنجان از این پس بر اساس تغییر وضعیت ارزیابی می‌شوند و شهرستان هایی که به سمت آبی حرکت کنند تجلیل می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه این جلسه اظهارداشت: به اهداف مورد نظر طرح شهید قاسم سلیمانی رسیده‌ایم و موفقیت‌های این طرح مشخص شده است.

عباس بابایی با بیان اینکه با وجود تحریم‌های ظلمانه علیه نظام اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری وضعیت ایران به مراتب بهتر از کشورهای جهان است، افزود: با ثبت واکسن کرونا به نام ایران از این پیچ تاریخی هم خواهیم گذشت.

وی خاطرنشان کرد: همه تلاش طرح شهید سلیمانی نرسیدن به پیک‌های بعدی کرونا تا زمان رسیدن واکسن است که باید تلاش‌های لازم در این زمینه انجام شود تا علیرغم وجود مشکلات اهداف طرح شهید سلیمانی محقق شود.

این مسئول با بیان اینکه بسیجیان همواره بدون ادعا در صحنه حضور دارند، بیان داشت: امیدواریم این طرح موفقیت‌های بیشتری را کسب کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر