logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۸۹۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه خدابنده خبر داد؛

تامین 100 تخت مجهز بیمارستانی با همت خیرین در شهرستان خدابنده

تامین-100-تخت-مجهز-بیمارستانی-با-همت-خیرین-در-شهرستان-خدابنده
امام جمعه شهرستان خدابنده از تامین 100 تخت مجهز بیمارستانی با همت خیرین در شهرستان خدابنده خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در مدتی که نماز جمعه به دلیل وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی برگزار نمی‌شد، ستاد نماز جمعه شهرستان خدابنده تعطیل نبود.

وی با بیان اینکه نماز جمعه در ظاهر تعطیل بود اما کارهای فرهنگی به هیچ وجه، تعطیل‌بردار نیستند، خاطرنشان کرد: اقدامات فرهنگی طی این مدت با قدرت و همت همه همراهان پیش می‌رفت.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در نیمه شعبان مبنی بر رزمایش مواسات و همدلی گفت: بلافاصله پس از فرمایشات ایشان، قرارگاه مواسات و همدلی با حضور ائمه جمعه شهرهای شهرستان خدابنده و مسئولین به طور مشترک برای یکسان‌سازی، هماهنگی و هم‌افزایی تشکیل شد و موسسات خیریه نیز در کنار ما قرار گرفتند.

امام جمعه شهرستان خدابنده اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 20 هزار بسته معیشتی با مشارکت ستاد نماز جمعه و سپاه شهرستان در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از این بیماری توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها علاوه بر کمک‌هایی است که نهادهایی مانند بهزیستی و کمیته امداد توزیع کرده‌اند، خاطرنشان کرد: کارهای فرهنگی نیز طی این مدت در فضای مجازی همچنان با قوت و قدرت ادامه دارد.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به مشارکت فعال خیرین این شهرستان گفت: به همت خیرین، تجهیزات پزشکی و 100 تخت مجهز بیمارستانی به ارزش یک میلیارد تومان برای شهرستان خریداری شد.

امام جمعه شهرستان خدابنده ابراز کرد: تالار احسان که تازه‌تاسیس بود با مجهزترین امکانات در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار گرفت و به نقاهتگاه تبدیل شد.

وی با بیان اینکه هماهنگی و عملکرد مردم، خیرین و مسئولین طی این مدت در شهرستان خدابنده عالی بود، گفت: تمام تخت‌ها توسط خیرین تامین شد که تعدادی تحویل بیمارستان و تعدادی نیز تحویل نقاهتگاه شهرستان شد.

حجت‌الاسلام موسوی اظهار داشت: تخت‌های بیمارستای در حداقل 6 ماه قبل به قیمت یک میلیارد تومان خریداری شده که بنا به اظهار متولیان با توجه به نوسان قیمت‌ها ارزش آن‌ها امروز بیش از 3 میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت، کمک‌های نقدی بسیاری نیز در دفتر امام جمعه شهرستان جمع‌آوری و در بین نیازمندان توزیع شده است.

امام جمعه شهرستان خدابنده اظهار داشت: نماز جمعه این شهرستان تعطیل بود اما با وتجه به زرد شدن وضعیت شهرستان 2 هفته است که برگزار می‌شود.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر