logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۸۹۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

وجود 1000 پرونده معلق در شهرداری زنجان/ بودجه فرهنگی 1400 باید 2.5 درصد کل بودجه باشد

وجود-1000-پرونده-معلق-در-شهرداری-زنجان-بودجه-فرهنگی-1400-باید-2.5-درصد-کل-بودجه-باشد
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار پرونده معلق در شهرداری وجود دارد که بالای 160 میلیارد تومان بدهی را به شهرداری ثبت کرده است.

عباس راشاد امروز در گفت‌‎و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جلسات سیاستگذاری بودجه سال 1400 در حال حاضر برگزار و پیش شرط‌ها و منابع درآمدی شهرداری بررسی و دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق دفترچه ارسالی وزارت کشور هفت ردیف درآمدی در بودجه پیش‌بینی شده است، ادامه داد: در طی برگزاری جلسات متعدد باید بودجه سال آینده، بودجه‌ای باشد که کسری‌های امسال را جبران کند.

این مسئول از بررسی ردیف‌هایی که می‌تواند به بودجه کمک کند، خبرداد و افزود: پروژه‌های سرمایه‌گذاری می‌تواند بالای 250 میلیارد تومان درآمد برای شهرداری داشته باشد که این موضوع در حال بررسی است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان خاطرنشان کرد: همچنین موضوع درآمدهایی که می‌تواند شهرداری از ممیزی املاک به دست آورد در جلسات بودجه بررسی می‌شود.

راشاد از آماده‌سازی نرم‌افزار املاک توسط شهرداری خبرداد و ادامه داد: استفاده از توان شرکت‌های بزرگ در اجرای پروژه‌های شهری از دیگر موضوعات مورد توجه در بودجه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک هزار پرونده معلق در شهرداری وجود دارد که بالای 160 میلیارد تومان بدهی را به شهرداری ثبت کرده است، گفت: باید تکلیف این پرونده‌های معلق مشخص شود.

این مسئول با اشاره به بررسی بودجه فرهنگی شهرداری زنجان، یادآور شد: با در نظر گرفتن حداقل 600 میلیارد تومان بودجه سال آینده، بودجه فرهنگی نباید از 2.5 درصد کل بودجه کمتر باشد و در این زمینه تلاش می‌شود بودجه فرهنگی بالای 10 تا 15 میلیارد تومان باشد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر