logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۸۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
عضو مجلس خبرگان رهبری:

واکنش مقام معظم رهبری به سند ۲۰۳۰ جدی بودن خطر را نشان می‌دهد

واکنش-مقام-معظم-رهبری-به-سند-۲۰۳۰-جدی-بودن-خطر-را-نشان-می‌دهد

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سند ۲۰۳۰ گفت: واکنش مقام معظم رهبری به این سند حدی بودن خطر را نشان می‌دهد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محمد‌حاج ابوالقاسم دولابی امروز در همایش حامیان مردمی حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر پیامبران الهی را تداوم بخشید، اظهار کرد: انقلاب اسلامی جریان مبارزه با مستکبر و عنایت ویژه به مستضعف و اقشار محروم را در دستور کار  قرار داده و با فراز و نشیب‌هایی که از آغاز تا به امروز داشته همین روند را ادامه داده است.

وی با تاکید بر تقویت راه انقلاب ابراز کرد: هرگاه قوه مجریه و حاکمیت در دست نیروهای انقلابی بوده این حرکت و جهش، تندتر و سریع‌تر بوده و هرگاه حاکمیت در دست مسئولانی بود که از جنس مردم و مستضعفان بودند جریان استکبارستیزی مبارزه با اشرفی‌گری و حمایت از محرومان قوی‌تر شده است.

دولابی اشاره‌ای نیز به عکس این قضیه داشت و افزود: متاسفانه هرگاه حاکمیت به دست کسانی که مجذوب و یا مرعوب غرب بوده‌اند، افتاده جریان استکبارستیزی کند شده‌ و آسیب دیده است، متاسفانه در چهار سال گذشته جریان دفاع از محرومان و مستضعفان و تلاش برای گرفتن حق مظلومان از مستکبران روز به روز ضعیف‌تر شده است.

وی تاکید بر اینکه در چهار سال گذشته کسانی مراکز مهم تصمیم‌گیری کشور را به دست گرفتند که از جنس و مستضعفان نبودند، گفت: در این چهار سال صاحبان سرمایه‌های میلیاردی، فیش‌های نجومی و خانه‌های اشرافی به مدیریت اجرایی کشور چنگ زدند، کسانی که مهمترین نگرانی آنها این است که چرا هواپیماهای گران‌قیمت در کشور ما وجود ندارد اما در کشته شدن مسافران قطار به این جمله بسنده می‌کنند که آنها بیمه بودند و جای نگرانی نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این افراد در سیره و رویه خودشان نشان دادند که به مسکن محرومان کمترین توجهی را ندارند و مسکن مهر را طرح مزخرف می‌دانند اما خانه‌های میلیاردی و اشرافی خودشان محل جلسات شبانه و محل انباشت کالاهای وارداتی مضر به تولید داخل است.

وی اضافه کرد: جریانی که به جای ایستادگی و مقابله با نفوذ جریان ستمگر جهانی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی زمینه را برای تسلط دشمن در کشور فراهم کرد که مهم‌ترین نمونه آن بحث بسترسازی برای تسلط فرهنگی دشمن ما بر سیستم آموزش و پرورش کشور است.

‌دولابی با اشاره به سند ۲۰۳۰ و انتقاد مقام معظم رهبری در این زمینه یادآور شد: سند ننگین 2030 به صورت مخفیانه امضا شده است و به جای اینکه سند تحول آموزش کشور در دستور کار مسئولان قرار گیرد توافق می‌شود تا یک سندی که توسط سازمان ملل و برمدار توطئه غربی تهیه شده در کشور اجرا شود.

وی با یادآوری اینکه ریختن قبح رابطه جنسی، آموزش‌های مستهجن، آموزش هم‌جنس بازی و به رسمیت شناختن آن در این سند آمده است، خاطرنشان کرد: حذف مفهوم جهاد و شهادت از کتابهای درسی از دیگر موضوعات است و اگر قرار باشد این سند در کشور  اجرا شود هیچ چیز از دین و روحیه انقلابی و اسلامی برای نوجوانان، جوانان و نسلهای آینده باقی نمی‌ماند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: برخی از آقایان توجیه می‌کنند و می‌گویند ما شرط کردیم بندهایی که با قوانین ما ناسازگار است را اجرا نکنیم اما در مقام عمل آرام آرام درس شهید فهمیده از کتابهای درسی حذف می‌شود و این نشان می‌دهد حساسیتی در این زمینه وجود نداشته است.

وی با اشاره به واکنش مقام معظم رهبری به سند ۲۰۳۰ ادامه داد: وقتی که مقام معظم رهبری فریاد می‌زند و می‌گوید اینجا جمهوری اسلامی است و اجازه نمی‌دهیم این سندها در کشور اجرا شود جدی بودن خطر را نشان می‌دهد و مشخص می‌شود توجیهات غیرقابل پذیرش برای فرار از این توافق ننگین است.

‌دولابی با اشاره به اینکه مردم باید سرنوشت خود را تغییر دهند ابراز کرد: اگر مردم نخواهند جریان وادادگی در برابر تهاجم غرب در عرصه‌های مختلف ادامه پیدا می‌کند، اگر مردم نخواهند جریان قاچاق نه قاچاق کول‌بران بلکه قاچاق‌های سازماندهی شده ادامه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به حقوقهای نجومی خاطرنشان کرد: اگر مردم تغییر شرایط را نخواهند جریان حقوق‌های نجومی که هیچ  برخوردی نیز با آنها انجام نشد و آنها ذخیره نظام قلمداد شدند ادامه پیدا می‌کنند چرا که این مردم هستند که باید وارد صحنه شده و  جریان را تغییر دهند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری حجت‌الاسلام رئیسی را کاندیدای اصلح دانست و گفت: ‌رئیسی به اصرار بیشتر دلسوزان نظام و بزرگان پا به عرصه رقابت گذاشت چرا که ایشان بنایی برای ورود به عرصه انتخابات را نداشتند.

وی با اشاره به عزم جدی حجت‌الاسلام رئیسی در مبارزه با فساد تاکید کرد: ‌رئیسی به دنبال قطع کردن دست دزدان و غارتگران است و مقابل هزینه‌کردهای میلیاردی و تجملاتی خواهد ایستاد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به سخنان یکی از کاندیداها در مورد دیوار‌کشی بین زن و مرد اشاره کرد و افزود: حجت‌اسلام ‌رئیسی پاسخ خوبی به این اظهارات دادند و گفتند ما دیواری بین ثروت‌های عمومی و دست دزدان و غارتگران خواهیم زد و اجازه نمی‌دهیم کسانی با یک امضا وام‌های میلیاردی بگیرند و در کنارشان هزاران جوان در صف پنج میلیون تومان وام بمانند.

حجت‌الاسلام ‌دولابی با بیان اینکه حجت‌الاسلام رئیسی برای حوزه فرهنگ نیز برنامه دارد، تصریح کرد: سکاندار قوه مجریه می‌تواند نوید بخش جریان دین باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حمایت‌های انجام شده از حجت‌الاسلام رئیسی گفت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اساتید برجسته حوزه، جامعه روحانیت مبارز تهران و بسیاری از شخصیت‌های ذی‌نفوذ در این دوره از انتخابات بر اصلح بودن ‌رئیسی تاکید ورزیدند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر