logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۸۸۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

بمباران موشکی عین‌الاسد اقتدار نظامی ایران را به نمایش گذاشت

بمباران-موشکی-عین‌الاسد-اقتدار-نظامی-ایران-را-به-نمایش-گذاشت
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: بمباران موشکی عین‌الاسد چند روز پس از شهادت سردار سلیمانی اقتدار و توان نظامی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت که جهانیان را متحیر کرد.

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی در راس آنها آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی و سردمداران آنها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به اندازه‌ای به کشورهای جهان احاطه داشتند که هنگامی که نام آمریکا و مسئولان آنها می‌آمد، پادشاهان و حاکمان به لرزه می‌افتادند.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ضربه آهنینی به هیمنه آمریکا زد و ابرقدرت بودن این کشور را زیر سئوال برد، افزود: پس از پیروزی انقلاب، آمریکا همواره در فکر توطئه علیه نظام اسلامی بوده و با کشتار، ترور، خراب‌کاری، انفجار و فعال کردن گروه‌ها و فرقه‌ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کرده است.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: پس از هشت سال دوران دفاع مقدس، آمریکا جنگ نرم افزاری را علیه نظام اسلامی به راه انداخته و فتنه‌های مختلفی را به بهانه‌های  تقلب در انتخابات، گرانی بنزین و روز دانشجو و ده‌ها مورد دیگر علیه نظام اسلامی طراحی کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: در دی ماه سال 88 نیز آمریکا و ایادی استکبار نقشه براندازی نظام اسلامی را طراحی کردند تا ایران چهل سالگی انقلاب را نبیند، اما بازهم موفق نشدند.

حجت‌الاسلام ناصر شهادت سردار سلیمانی را تلخ‌ترین ضربه به نظام و جبهه مقاومت عنوان کرد و گفت: پیروزی‌های بیشمار ایران در لبنان و سوریه موجب شد تا آمریکا در اوج حقارت و ترس شهادت سردار سلیمانی را رقم بزند.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی با حماقت ترامپ به عقیده تحلیلگران برای آنها سنگین تمام خواهد شد، یادآور شد: شهادت سردار سلیمانی به عنوان تربیت شده مکتب اسلام، انقلاب و امام خمینی (ره) ضربه سختی از سوی استکبار جهانی بود که پاسخ آن انتقام سخت از آمریکا خواهد بود.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: بمباران موشکی عین‌الاسد چند روز پس از شهادت سردار سلیمانی اقتدار و توان نظامی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت که جهانیان را متحیر کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حمله موشکی به عین‌الاسد نشان داد که نظام اسلامی حرف‌های بسیاری در بحث مسائل نظامی و موشکی دارد که توانسته یکی از مهمترین پایگاه‌های نظامی آمریکا را بمباران کند.

حجت‌الاسلام ناصر بیان داشت: مقام معظم رهبری این روز را به عنوان یوم‌الله نام بردند چرا که ضربه‌ای که آمریکا از موشک‌های سپاه خورد سابقه نداشت.

وی با بیان اینکه حمله موشکی به عین‌الاسد تنها یک سیلی و مقدمه‌ای برای انتقام سخت بود، ادامه داد: با این حمله ایران، مختصر ابهت آمریکا از بین رفت اگر چه پس از شهادت سردار دل‌ها، انقلاب مجددی در کشورهای مقاومت ایجاد و استکبار ستیزی و آمریکا ستیزی اوج گرفت.

کارشناس مسائل سیاسی یادآدور شد: حمله موشکی به عین‌الاسد نقطه عطف و سرنوشت سازی برای نظام اسلامی محسوب می‌شود که باید ابعاد گسترده آن به نوجوانان و جوانان یادآوری شود.

وی با بیان اینکه خروج آمریکا از کل منطقه انتقام ایران از این کشور است، افزود: حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی آمریکا عظمت سامانه موشکی و توان جوانان مومن، انقلابی و متخصص را به جهان عیان کرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر