logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۸۸۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان:

محل جدید پسماندهای شهرک روی زنجان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

محل-جدید-پسماندهای-شهرک-روی-زنجان-به-زودی-به-بهره‌برداری-می‌رسد
رئیس سازمان صمت استان زنجان محل جدید پسماندهای روی در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد گفت: آماده سازی محل جدید پسماندهای روی در مراحل پایانی است.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;با اشاره به موضوع انتقال پسماند روی به محل جدید اظهار کرد: تقریبا زیرساخت‌ها در محل جدید پسماندها آماده شده و این پروژه پیشرفت قابل ملاحضه‌ای داشته است.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک و در کمتر از یک ماه آتی این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد تصریح کرد: با فعال شدن محل جدید دپو پسماند‌ها در محل فعلی ممنوع خواهد بود.

رئیس سازمان صنتعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بعد از بهره‌برداری از محل جدید محل فعلی بسته شده و به شرکت تهیه و تولید مواد معدنی به عنوان طرف دولتی و معاونت معدنی وزارت صمت تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل تکمیل نشدن محل جدید دپو کارنجات روی در محل فعلی انجام می‌شود تصریح کرد: بخش قضایی تا آماده سازی محل جدید اجازه دپو پسماندها را در محل فعلی داده است.

فغفوری خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم مراحل پایانی این پروژه که در روستای سردهات است انجام شده تا پسماند‌ واحدها روی در این محل دپو شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر