logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۸۸۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان:

7 شهرستان استان زنجان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند

7-شهرستان-استان-زنجان-در-وضعیت-زرد-کرونایی-قرار-گرفتند
مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان گفت: در حال حاضر 7 شهرستان در استان زنجان در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

محمود زمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا;  اظهار داشت: در حال حاضر 6 شهرستان ایجرود، خدابنده، ماهنشان و سلطانیه، زنجان، طارم و خرم‌دره در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته و تنها شهر ابهر دارای وضعیت نارنجی است.

وی با بیان اینکه قرار گرفتن در وضعیت زرد و نارنجی به معنای اتمام محدودیت‌‌ها نیست، افزود: محدودیت‌های کرونایی همچون هفته گذشته در استان زنجان اعمال می‌شود.

دبیر ستاد کرونای استان زنجان خطرنشان کرد: محدودیت تردد از 9 شب تا 4 صبح به قوت خود باقی مانده و تردد خودروهای غیربومی در شهرهای استان زنجان نیز ممنوع است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان یادآورشد: در شهرهای دارای وضعیت زرد نیز بر اساس دستورالعمل ستاد کرونای استان زنجان، برگزاری هر نوع مراسم آیینی و مذهبی ممنوع است.

زمانی با بیان اینکه در حال حاضر حوزه آموزش، مدارس و  دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی و خصوصی حوزه‌های علمیه تعطیل است، افزود: برگزاری مراسم‌های آیینی و مذهبی نیز در استان زنجان تعطیل است.

این مسئول بیان داشت: اعمال محدودیت ها در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد یکسان بوده و محدودیت تردد درون شهرهای استان زنجان به قوت خود باقی بوده و در صورت تخلف، اعمال قانون می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر