logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۸۸۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

نان در زنجان گران نمی‌شود

نان-در-زنجان-گران-نمی‌شود
فرماندار زنجان در خصوص زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش قیمت نان گفت: تا این لحظه، برنامه‌ای اعلام نشده و قیمت نان افزایش نمی‌یابد.

رضا عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نان، جزء کالاهای اساسی و استراتژیک بوده و تعیین قیمت آن در ستاد تنظیم بازار استان صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه تا این لحظه، برنامه‌ای مبنی بر افزایش قیمت نان اعلام نشده است، خاطرنشان کرد: نرخ جدید قیمت نان در ابتدای خردادماه سال جاری اعلام شده و گران نمی‌شود.

عسگری در پاسخ به تقاضای نانوایان مبنی بر افزایش هزینه نانوایی‌ها به دلیل تورم، تصریح کرد: هرگونه تصمیم بر افزایش قیمت نان باید در ستاد تنظم بازار استان به تصویب برسد که تاکنون بحثی در این رابطه در جلسات مطرح نشده است.

فرماندار زنجان در خصوص صدور مجوز برای فعالیت سالن‌های ورزشی و تالارهای پذیرایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: شهرستان زنجان هم‌اکنون به لحاظ کرونایی در وضعیت زرد قرار دارد اما هرگونه تصمیم مبنی بر فعالیت واحدهای مختلف صنفی از سوی ستاد کرونای استان اعلام می‌شود.

وی افزود: آخرین اخبار، اطلاعات، تصمیمات و مصوبات از سوی ستاد کرونای استان و معاونت سیاسی، امنیتی استانداری اعلام و اطلاع‌رسانی می‌شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر