logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۸۸۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

پیمانکار جدید برای اجرای المان میدان 15 خرداد زنجان انتخاب می‌شود

پیمانکار-جدید-برای-اجرای-المان-میدان-15-خرداد-زنجان-انتخاب-می‌شود
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با توجه به ایراد دستگاه‌های نظارتی به پیمانکار انتخاب شده، پیمانکار جدیدی برای اجرای المان 15 خرداد زنجان انتخاب می‌شود.

عباس راشاد امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: برای اجرای المان میدان 15 خرداد زنجان، طراح و مجری میدان انقلاب اسلامی انتخاب شده بود که پس از طراحی و آماده شدن نقشه‌ها، دستگاه‌های نظارتی اجازه اجرای این پروژه را ندادند.

وی با بیان اینکه به دلیل پایین بودن رتبه عمرانی این طراح اجازه وارد شدن به فاز اجرایی داده نشد، افزود: بر اساس اعلام دستگاه‌های نظارتی باید شرکت دیگری برای این موضوع انتخاب شود.

این مسئول بیان داشت: به طراح المان 15 خرداد پیشنهاد داده شده است تا شرکتی که رتبه مورد نظر را داشته باشد معرفی کند که هنوز این امر محقق نشده است.

 رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه برای اجرای سریع‌تر این المان، اطلاعیه و مناقصه جدید از سوی شهرداری ارائه شده است تا در زمان حداقلی پیمانکار جدید انتخاب شود، ادامه داد: طراحی المان کار هنری است و باید شرکتی انتخاب شود که دارای طراحان زبده‌ای باشد.

راشاد با اشاره به اینکه قرار بود عملیات اجرایی این پروژه از یک ماه قبل آغاز شود اما ایراد دستگاه‌های نظارتی موجب تعطیلی این پروژه شد، بیان داشت: پیمانکار جدید بر اساس مصوبه‌ای که به فرمانداری ارسال شده است تا 20 روز آینده مشخص می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر