logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۸۷۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

مردم کاهش شیوع کرونا را به معنای قطع کامل زنجیره انتقال بیماری تلقی نکنند

مردم-کاهش-شیوع-کرونا-را-به-معنای-قطع-کامل-زنجیره-انتقال-بیماری-تلقی-نکنند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره با کاهش شیوع بیماری کرونا در زنجان گفت: مردم کاهش شیوع کرونا را به معنای قطع کامل زنجیره انتقال بیماری تلقی نکنند.

علیرضا آرمانی کیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه روند شیوع کرونا با همکاری مردم بسیار کاهش یافته است اظهار کرد: مردم زنجان پروتکل‌های بهداشتی را جدی گرفتند که با افزایش حساسیت مردم شاهد روند نزولی شیوع کرونا در استان زنجان هستیم.

وی با تاکید براینکه با شرایط کاهش شیوع کرونا عوامل درمانی نفس راحتی می‌کشند ابراز کرد: امید است همواره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد کاهش و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا باشیم. 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بیان کرد: هر روز میزان مبتلایان و فوتی‌ها در اثر کرونا رو به کاهش است و پیش‌بینی می‌کنیم این روند تداوم داشته باشد. 

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در مراکز درمانی مشکلی وجود ندارد و خدمات رسانی به سایر بیماران نیز بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود. 

آرمانی‌کیان با تاکید براینکه از مردم می‌خواهیم موارد بهداشتی مطرح شده از سوی ستاد کرونا را جدی بگیرند تا شرایط زنجان از وضعیت نارنجی به سفید برسد گفت: مردم کاهش شیوع کرونا را قطع کامل زنجیره انتقال بیماری تلقی نکنند چرا که بی‌توجهی نسبت به شیوع کرونا منجر به افزایش شیوع این بیماری می شود. 

وی تاکید کرد: وضعیت برخی از شهرستانها به زرد تبدیل شده و امیدواریم در آینده نزدیک زنجان نیز به شرایط زرد تبدیل شده و به شرایط عادی برگردیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه برخی از مردم متاسفانه نسبت به پروتکل‌ها بی‌توجه هستند افزود: در مجموع تقریبا همه مردم به این نتیجه رسیدند که قطع زنجیره کرونا با رعایت موارد بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی امکان‌پذیر است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر