logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۸۷۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

اخلاص سردار سلیمانی زبانزد خاص و عام بود/ حاج قاسم الگوی کامل جبهه مقاومت شد

اخلاص-سردار-سلیمانی-زبانزد-خاص-و-عام-بود-حاج-قاسم-الگوی-کامل-جبهه-مقاومت-شد
عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: سردار سلیمانی در طول بیش از 40 سال فعالیت خود، همیشه در خدمت انقلاب، امام و مقام معظم رهبری بود.

به گزارش موج رسا; محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا اظهار داشت: سردار شهید سلیمانی جزو افراد مخلص در انقلاب اسلامی به ویژه دوران دفاع مقدس بود که در طول بیش از 40 سال فعالیت خود، همیشه در خدمت انقلاب، امام و مقام معظم رهبری بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی طرفدار سرسخت نظام اسلامی و در هر صحنه خطرناکی در صف مقدم حرکت می‌کرد، افزود: این شهید گرانقدر با مدیریت خالصانه از خود شخصیت اسطوره‌ای ساخت.

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: سردار سلیمانی از فرماندهان مخلص نظام اسلامی بود که برای دفاع از نظام و ارزش‌ها و ولایت حرکت می‎کرد و در خطرناکترین صحنه‌ها حضور جدی داشت.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی یادآورشد: سردار سلیمانی توطئه‌ای که دشمنان نظام اسلامی برای ایران، کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت ایجاد کرده بودند را نقش برآب کرد.

اسماعیلی با اشاره به خدمات سردار سلیمانی به نظام اسلامی، تصریح کرد: خدمات ایشان به جبهه مقاومت موجب شد تا دشمن نتواند وجود ایشان را تحمل کند.

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی توطئه داعش را که درصدد تصرف جهان اسلام بودند با فرماندهی بسیار مدبرانه و هوشیارانه خنثی کرده و اجازه نداد این جرثومه فساد در جهان اسلام باقی بماند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه از نزدیک با سردار سلیمانی همکاری نداشتم، ادامه داد: اما اخلاص، رفتار و منش این سرباز اسلام در مجموعه سپاه و یگان‌های رزم همواره زبانزد عام و خاص بود.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از زمانی که ایشان را شناختیم مرید ایشان بودیم و این سردار اسلام همواره الگوی مجموعه سپاه و رزمندگان و نیروی مسلح بودند و هستند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر