logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۸۷۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان:

95 درصد اصناف استان زنجان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند

95-درصد-اصناف-استان-زنجان-پروتکل‌های-بهداشتی-را-رعایت-می‌کنند
رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: 95 درصد اصناف استان زنجان پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد کرونای استان را رعایت می‌کنند.

محمود موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: اصناف استان زنجان در طول یک سال گذشته بیش از 95 درصد اصناف استان زنجان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند. 

وی با بیان اینکه اگر اصناف استان زنجان پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند، آمار پلمپ و برخورد افزایش می‌یافت، افزود: عدم رعایت پروتکل‌ها تنها در 5 درصد اصناف دیده می‌شود که تذکرات لازم به این افراد داده شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: رعایت شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی در واحدهایی که در یک سال گذشته تعطیل بودند ادامه دارد و با وجود داشتن مشکلات عدیده این افراد کار خود را تعطیل کرده‌اند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به تعطیلی تالارها و متضرر شدن این بخش از فعالیت‌های اقتصادی، گفت: با وجود متضرر شدن، این اصناف فعالیت خود را تعطیل کرده‌اند.

موسوی با اشاره به افزایش بازرسی‌ها از اصناف استان زنجان، گفت: با مکاتبات انجام شده ساعت کاری بازرسان تغییر یافته و ساعت بازرسی‌ها با حضور مردم در بازار تطبیق داده شده است.

وی با بیان اینکه در گذشته ساعت کار بازرسان از ساعت 8 تا 14 بود، گفت: در حال حاضر شروع کار بازرسان از ساعت 10 صبح تا 14 و از ساعت 16 تا 19:30 پیش‌بینی شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر