logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۸۷۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس راهور استان زنجان:

ورود خودروهای غیربومی به زنجان از راه‌های روستایی اتفاق می‌افتد

ورود-خودروهای-غیربومی-به-زنجان-از-راه‌های-روستایی-اتفاق-می‌افتد
رئیس پلیس راهور استان زنجان با اشاره به اینکه ورود خودروهای غیربومی به زنجان همچنان ممنوع است گفت: متاسفانه برخی از خودروهای غیربومی از طریق راه‌های روستایی وارد زنجان می‌شود که در صورت مشاهده اعمال جریمه می‌شوند.

عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اعمال محدود ورود خودروهای غیربومی در زنجان اظهار کرد: همچنان این محدودیت در زنجان اعمال شده و خودروهای غیربومی که در داخل شهر مشاهده شود، جریمه می‌شوند.

وی با تاکید براینکه متاسفانه برخی از خودروهای غیربومی به محدودیت‌ها توجهی نمی‌کنند و از راه‌های مختلف وارد زنجان می‌شوند افزود: اگر این خودروها از راه‌های مختلف هم وارد شهر شوند باز هم در داخل شهر جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راهور استان زنجان با بیان اینکه براساس تصمیم ستاد ملی کرونا محدودیت‌ ورود خودروهای غیربومی تا زمان خروج زنجان از وضعیت نارنجی ادامه دارد عنوان کرد: براین اساس از خروج خودروهای بومی نیز جلوگیری می‌شود.

وی با تاکید براینکه پلیس نمی‌تواند همه راه‌های فرعی را کنترل کند و مردم خودشان هم باید به این نتیجه برسند که این محدودیت‌ها به خاطر سلامتی آنها اعمال شده است ابراز کرد: پلیس راهور وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهد و نیروها در ورودی‌های اصلی زنجان مستقر بوده و از ورود خودروهای غیربومی به زنجان جلوگیری می‌کنند.

مظفری با اشاره به اینکه نیروهای راهنمایی و رانندگی همچنان در مسیرهای منتهی به زنجان مستقر هستند افزود: برخی از راه‌های روستایی هستند که محدودیتی برای تردد خودروهای غیرمی وجود ندارد اما برخی از افراد از طریق این راه‌ها وارد زنجان می‌شوند.

وی در ادامه همچنین به موضوع مخدودش کردن پلاک خودروها توسط برخی از رانندگان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی رانندگان پلاک خودرو خود را مخدودش کرده و یا دستکاری می‌کنند که در صورت مشاهده چنین تخلفی با راننده وسیله نقلیه برابر قانون برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان زنجان با بیان اینکه موارد مشابه این تخلفات را در استان زنجان داشتیم عنوان کرد: این متخلفان علاوه بر اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر