logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۸۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

رایزن اقتصادی فنلاند در ایران به زنجان سفر می‌کند

رایزن-اقتصادی-فنلاند-در-ایران-به-زنجان-سفر-می‌کند

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان از سفر رایزن اقتصادی سفارت کشور فنلاند در ایران به استان زنجان خبرداد و گفت: فرصت‌های سرمایه گذاری و ظرفیت های استان در این دیدار معرفی می شود.

غلامحسین جمیلی در گفت‌و‌‌‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه فعلان اقتصادی کشور فنلاند حساب ویژه‌ای برای استان زنجان دارند اظهار کرد: در سفر وزیر اقتصادی فنلاند به تهران گسترش روابط تجاری و اقتصادی بین فنلاند و استان زنجان تاید شد.

وی تصریح کرد: سال گذشته نیز از ساتان زنجان به فنلاند جهت افزایش همکاری تجاری بین فعالان اقتصادی زنجان و فنلاند انجام شد که بسیار موثر بود.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه قرار است یک هیئتی در شهریور ماه امسال از فنلاند به استان زنجان سفر کند ابراز کرد: حضور این هیئت نیز زمینه همکاری بین بازرگانان زنجان با فنلاند را افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به سفر رایزن اقتصادی سفارت کشور فنلاند در ایران به استان زنجان ابراز کرد: این دیدار بیشتر به دلیل توسعه روابط تجاری و فراهم کردن زمینه حضور هیئت اقتصادی فنلاند در استان زنجان بوده است.

جمیلی بیان کرد: همچنین  دیدار و گفت‌وگو با فعالان اقتصادی استان با رایزن اقتصادی سفارت کشور فنلاند در ایران روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در زنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دیدار فرصتهای سرمایه گذاری و ظرفیت‌های استان زنجان به منظور افزایش روابط تجاری با فنلاند معرفی می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه کشور فنلاند در حوزه آی‌تی و تکنولوژیهای معدنی پیشرفت‌‌های قابل توجهی دارند افزود: افزایش همکاری در این حوزه‌ها بیشتر مد نظر ما بوده است.

وی افزود: همچنین کشور فنلاند می تواند به عنوان بازار مصرف محصولات کشاورزی استان باشد و سعی بر افزایش تعلامات در این حوزه خواهیم کرد.

جمیلی خاطر نشان کرد: اتاق زنجان با کشور فنلاند دارای روابط حسنه اقتصادی بوده و هیئت بزرگ تجاری اتاق زنجان نیز سال گذشته با فعالین اقتصادی این کشور دیدار کرد که یکی ازمهمترین  نتایج این اعزام  امضاء تفاهمنامه همکاری فی مابین زنجان و ساووی جنوبی بود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر