logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۸۷۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

طرح شهید سلیمانی با قوت در زنجان اجرا می‌شود/ بهبود وضعیت آرامستان زنجان

طرح-شهید-سلیمانی-با-قوت-در-زنجان-اجرا-می‌شود-بهبود-وضعیت-آرامستان-زنجان
فرماندار زنجان با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان زنجان گفت: طرح شهید سلیمانی با قوت در زنجان اجرا می‌شود.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه تغییر وضعیت جدیدی به لحاظ شیوع کرونا در زنجان نداریم اظهار کرد: خوشبختانه تعداد مبتلایان به کرونا نیز رو به کاهش است.

وی با تاکید براینکه در مقابله با کرونا همچنان نیاز به همکاری مردم داریم عنوان کرد: تغییر وضعیت از نارنجی به زرد با همکاری مردم ممکن است، چرا که بدتر شدن وضعیت شیوع کرونا سریعتر اتفاق می‌افتد در حالی که بهبود شرایط بسیار زمانبر است.

فرماندار زنجان با بیان اینکه هر چند شاهد بی‌توجهی گروهی نسبت به کرونا در زنجان بودیم اما در مجموع مردم همکاری خوبی در حوزه مقابله با ستاد کرونا داشتند افزود: انتظار داریم این همکاری به جد تداوم داشته باشد و شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا در زنجان باشیم.

وی با تاکید بر اجرا طرح شهید سلیمانی در سطح شهرستان زنجان عنوان کرد: این طرح با قوت در مناطق مختلف زنجان اجرا می‌شود و در کاهش میزان مبتلایان به کرونا تاثیر بسیاری دارد.

عسگری با اشاره به اینکه اکثر هتل‌های سطح شهر زنجان آماده همکاری با ستاد کرونا شهرستان هستند افزود: برخی از هتل‌ها نیز به عنوان نقاهتگاه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه جلوی تجمعات در آرمستانهای زنجان گرفته می‌شود بیان کرد: وضعیت آرامستان زنجان با همکاری مردم بهبود یافته است.

فرماندار زنجان با تاکید براینکه متاسفانه تجمعات در آرامستان‌ شهرها و روستاهای بزرگ زنجان اتفاق می‌افتد افزود: با وجود اینکه تذکرات لازم داده شده اما گاها شاهد تجمعات در آرامستانهای استان هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر روند کاهش مبتلایان ادامه دارد و امیدواریم با همکاری و همراهی مردم بتوانیم در آینده نه چندان دور شاهد وضعیت بهتری در شیوع کرونا باشیم.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر