logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۸۶۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]

آغاز به کار جشنواره ملی عصر سلیمانی‌ها

آغاز-به-کار-جشنواره-ملی-عصر-سلیمانی‌ها
جشنواره ملی تولید محتوای عصر سلیمانی‌ها با حضور جمعی از مسئولین استان فارس آغاز به کار کرد. این جشنواره در بخش مسابقه ای و در سطح کشوری بوده و در چهار قالب فیلم کوتاه، پویانمایی، نرم افزار اندروید و پوستر برگزار خواهد شد.

به گزارش موج رسا; فرمانده سپاه فجر استان فارس در این مراسم با بیان اینکه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی همانند کربلا و غدیر یک واقعه محوری است، افزود: واقعه شهادت سردار سلیمانی فرهنگساز، تاثیرگذار و جریان ساز بوده و سبب جوشش مکتب و تفکر این عزیز در سطح جامعه شده که مسیر مناسبی را برای تربیت جوانان و نوجوانان میسر نموده است.

سردار یداالله بوعلی در خصوص ویژگی و سجایای سردار شهید قاسم سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی یکی از فرماندهانی بود که در شرایط سخت و ناامیدی، همواره امیدوار، محکم، مصمم و پرتلاش بود.

وی افزود: این مجاهد عزیز که نامش برای همیشه برای همه آزادی‌خواهان افتخار خواهد بود، در صحنه‌های سخت و دشوار دفاع مقدس و دفاع از حرم ثابت قدم، محکم و امیدوار قدم برمی‌داشت.

سردار بوعلی با بیان اینکه سردار سلیمانی ثابت کرد که انتهای مقاومت پیروزی است، بیان داشت: حاج قاسم سلیمانی با ایمان قوی یقین داشت که وعده الهی قطعی بوده و بر همین اساس نوید نابودی داعش را داد که عملی نیز شد.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای برگزاری برنامه های متعدد در رده های مختلف سپاه فجر استان فارس بیان کرد: در آستانه سالگرد سردار سلیمانی، بیش از ۹۰۰ برنامه با موضوعات مختلف و گوناگون پیش‌بینی شده که به دلیل شرایط کرونا در جامعه، اغلب برنامه ها در فضای مجازی اجرا می شود.

قرن جدید، قرن تفکر سردار سلیمانی است

رییس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس نیز در این مراسم با اشاره به گذشت یک سال از شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: نکته کلیدی، ماندگاری تفکر شهید سلیمانی بوده که تا ابد نیز ماندگار خواهد بود، یک تفکر جدی برگرفته از اسلام  است که جای کار زیادی دارد.

محمد صحت ادامه داد: رسانه یک ابزار مهم، دقیق و ریشه ای بوده که می توان با آن تفکر شهید سلیمانی را به گوش همگان برسانیم.

وی با تشکر از همکاری ادارات و ارگان‌های مختلف در برگزاری جشنواره عصر سلیمانی‌ها بیان کرد: قرن جدید، قرن تفکر سردار سلیمانی بوده که با تولیدات رسانه ای و نرم در جشنواره عصر سلیمانی‌ها سعی بر ترویج این فرهنگ خواهیم داشت.

رییس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس گفت: جشنواره عصر سلیمانی‌ها در دو بخش رویدادی و مسابقه ای برگزار خواهد شد که بخش رویدادی در سطح استان بوده و به مدت سه روز توسط گردان‌های سایبری بسیج انجام خواهد گرفت.

به گفته صحت، این جشنواره در بخش مسابقه ای در سطح کشوری بوده و در چهار قالب فیلم کوتاه، پویانمایی، نرم افزار اندروید و پوستر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مهلت ارسال آثار عنوان کرد: علاقه‌مندان می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ یکم بهمن ماه ارسال نمایند که سایت farsfestival.ir پذیرای آثار خواهد بود و در دهه فجر اختتامیه این جشنواره برگزار  می شود.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس همچنین با اشاره به برگزاری مسابقه وصیت نامه حاج قاسم از ۹ تا ۱۹ دی ماه، گفت: مسابقه ای با عنوان وصیت نامه حاج قاسم نیز در نظر داریم که افراد با مراجعه به سایت savadrasaneh.ir/hajghasem پس از مطالعه وصیت نامه به سوالات پاسخ داده و به قید قرعه به ۳۵۰ نفر نفری که تمام سوالات را درست پاسخ دهند، جوایزی نفیس تقدیم خواهد شد.

به گزارش فارس، در پایان مراسم با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان فارس و جمعی از مدیران کل استان، پوسترهای جشنواره عصر سلیمانی ها و مسابقه بزرگ وصیت نامه سردار شهید سلیمانی رونمایی شد./فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر