logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۸۶۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

حماسه 9 دی خنثی کننده نقشه استکبار جهانی علیه نظام اسلامی بود

حماسه-9-دی-خنثی-کننده-نقشه-استکبار-جهانی-علیه-نظام-اسلامی-بود
عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حماسه 9 دی خنثی کننده نقشه های استکبار جهانی علیه نظام اسلامی بود، گفت: خسارت‌های استکبار جهانی و برخی عوامل داخلی در سال 88 با حضور حماسی 9 دی خنثی شد.

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: مردم در طول 42 سال گذشته همواره به عنوان پشتوانه اصلی نظام اسلامی در صحنه بوده و انقلاب اسلامی به مردم متکی بوده است.

وی افزود: هر جا مردم احساس کرده‌اند که نظام اسلامی به حضور مردم در صحنه نیاز دارد پای کار آمده و اجازه نداده‌اند توطئه‌های دشمنان عملی شود.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: در توطئه سال 88 علیه نظام اسلامی نیز با اتفاقاتی که روی داد، مردم احساس کردند دشمن با ترفندهای مختلف و اغراض برخی افراد در داخل کشور، درصدد صدمه زدن به نظام اسلامی است.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم با احساس نیاز برای به صحنه آمدن و دفع فتنه استکبار جهانی، در 9 دی به خیابان‌ها آمده و افتخار عظیمی را برای نظام اسلامی رقم زدند، افزود: حضور مردم در جامعه موجب مایوس شدن دشمنان نظام اسلامی شد.

اسماعیلی یادآورشد: حماسه 9 دی نشان داد که مردم به هیچ قیمتی اجازه نمی‌دهند داشمنان داخلی و خارجی اساس انقلاب را به خطر انداخته و بین مردم، نظام و ولایت فاصله بیندازند.

وی با بیان اینکه انتخابات سال 88 نیز همانند سایر انتخابات کشور با حضور مردم برگزار شد اما عده‌ای به دنبال کسب منفعت از این موضوع بودند، بیان داشت: فتنه 88 برای عده‌ای نمایش اغراض شخصی بود که مردم اجازه را به فرصت طلبان داخلی ندادند.

کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: در نظام اسلامی آنچه مردم تصمیم می‌گیرند همان خواهد شد و پاسخ هر گونه فتنه‌گری و خلل در روند نظام اسلامی از سوی مردم داده می‌شود.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی بوده و همواره پشت سر رهبری حرکت و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند، ادامه داد: مردم در حماسه 9 دی به دشمنان و قدرت‌های استکباری اجازه نداند تا انقلاب را از مسیر خود خارج کنند.

اسماعیلی گفت: مردم با حضور در حماسه 9 دی نشان دادند که به هیچ قیمت اجازه نمی‌دهند نظام، انقلاب و رهبری زیرسئوال برود و با اراده خود نظام را از توطئه‌های دشمنان حفظ می‌کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر