logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۸۶۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار ابهر خبرداد

افزایش بیماریابی با اجرای طرح شهید سلیمانی

افزایش-بیماریابی-با-اجرای-طرح-شهید-سلیمانی
فرماندار ابهر گفت: با اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی میزان شناسایی بیماران کووید 19 در شهرستان ابهر افزایش یافته است.

وجیه‌الله نوروزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طرح شهید قاسم سلیمانی یکی از طرح‌های تاثیرگذار در شناسایی بیماران کووید 19 بوده و موجب خدمات رسانی مطلوب می‌شود.

وی با بیان اینکه با انجام تست‌های سریع در قالب طرح شهید سلیمانی، میزان بیماریابی روند مطلوبی داشته و به کاهش درگیری سایر افراد خانواده کمک می‌کند، افزود: یک هزار تست در شهرستان ابهر انجام شد که این امر موجب شناسایی بیماران شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در قالب طرح شهید سلیمانی بخشی از بیماران در منزل و بخشی دیگر در نقاهتگاه‌ها نگهداری شده و خدمات لازم از سوی بسیجیان و مرکز بهداشت به این بیماران ارائه می شود تا دوره درمان خود را طی کنند.

فرماندار ابهر از بهبود آمار بیماران کرونایی در شهرستان ابهر خبرداد و گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میزان ورود بیماران به بیمارستان ابهر کاهش یافته است.

نوروزی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی در کنترل بیماری کرونا تاثیرگذار است، افزود: شناسایی افراد ناقل یکی از مهمترین ماموریت‌های طرح شهید سلیمانی است که موجب شناسایی سریع بیماران شده است.

وی از افزایش شناسایی بیماران کرونایی در شهرستان ابهر خبرداد و گفت: در حال حاضر میزان افراد بستری در بیمارستان به طور چشمگیری کاهش یافته است.

این مسئول با بیان اینکه عدم رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی موجب افزایش تعداد بیماران می‌شود، افزود: در حال حاضر یک چهارم تخت‌های بیمارستانی به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

فرماندار ابهر برضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم تاکید کرد و گفت: مردم می‌توانند عدم رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را اطلاع رسانی کنند تا با متخلفان برخورد جدی انجام شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر