logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۸۶۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی:

سردار سلیمانی احساس عزت و امید به پیروزی را در جبهه مقاومت زنده کرد/ محبت سردار سلیمانی به خانواده‌های شهدا مثال زدنی بود

سردار-سلیمانی-احساس-عزت-و-امید-به-پیروزی-را-در-جبهه-مقاومت-زنده-کرد-محبت-سردار-سلیمانی-به-خانواده‌های-شهدا-مثال-زدنی-بود
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: سردار سلیمانی احساس عزت و امید به پیروزی را در ملت ایران و ملت‌های مقاومت زنده و رشد داد.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: شهید سلیمانی یک مکتب بود و ما باید به ویژگی‌های مکتب این شهید گرانقدر اسلام توجه کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های مهم مکتب شهید سلیمانی مقاومت در برابر استکبار و دشمنان بود، افزود: محبت و عشق به اسلام و مردم در مکتب سردار سلیمانی موج می‌زد که جلوه‌های آن در زندگی این شهید مشاهده می‌شد.

نماینده مردم خرم‌دره و ابهر شهید سلیمانی را مجاهد نستوه و خستگی‌ناپذیر در برابر استکبار عنوان کرد و بیان داشت: این شهید گرانقدر نظام اسلامی با وجود 40 سال مجاهدت ذره‌‌ای از انجام ماموریت‌های خود خسته شد و مجاهدت ایشان پایدار و طولانی مدت بود.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سردار شهید سلیمانی در عشق به ولایت فقیه و ولی زمان زبانزد بود و تعبیرات الهی که ناشی از ایمان عمیق آن شهید به ولایت فقیه بود، همواره از ایشان بیان می‌شد.

حجت‌الاسلام شجاعی با بیان اینکه شهید سلیمانی مهمترین مولفه عاقبت بخیری را عشق و ایمان به ولایت فقیه می‌دانستند، افزود: ولایت پذیری توصیه مهم ایشان به مردم و مسئولان بود.

وی خاطرنشان کرد: ایشان هیچ گاه ذیل گرایشات مختلف سیاسی و اجتماعی تعریف نشد و تبعیت کامل از ولایت فقیه داشت.

نماینده مردم خرم‌دره و ابهر تصریح کرد: محبت به مردم به ویژه خانواده‌ها و فرزندان شهدا یک عشق مثال زدنی بود که در کمتر کسی چنین عشق و تواضعی به فرزندان و خانواده‌های شهدا را شاهد هستیم.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی علاقه ویژه‌ای به مردم داشت و می‌فرمود همه ما فدای ملت ایران هستم، افزود: این سه ضلع شخصیتی سردار شهید سلیمانی باید به عنوان سرفصل و الگوی همه مردم و مسئولان باشد.

حجت‌الاسلام شجاعی با اشاره به تاثیرگذاری شهید سلیمانی در منطقه و جبهه مقاومت، بیان داشت: سردار سلیمانی احساس عزت و امید به پیروزی را در ملت ایران و ملت‌های مقاومت زنده و رشد داد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر