logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۸۶۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مجلس خبرگان:

حماسه 9 دی از اصلی‌ترین جلوه‌های ایستادگی ملت ایران است

حماسه-9-دی-از-اصلی‌ترین-جلوه‌های-ایستادگی-ملت-ایران-است
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: به واسطه قیام ملت بابصیرت ایران در 9 دی‌ماه 88 روحیه مقاومت و حضور در صحنه، تبدیل به یک فرهنگ فراگیر شد و به عبارت دیگر، انقلاب اسلامی با حماسه 9 دی به کشورهای جبهه مقاومت صادر شد.

آیت‌اله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: صدور انقلاب به معنای توسعه اقتدار رسمی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای دیگر نیست بلکه صدور انقلاب به معنای همراهی مردم در کشورهای جبهه مقاومت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بر پایه مردم و حمایت‌های مردمی استوار بوده و حضور یکپارچه مردم، اصلی‌ترین سرمایه انقلاب در مقابله با استکبار جهانی به شمار می‌رود.

آیت‌اله حاج‌ابوالقاسم دولابی گفت: در سال 88 و به دنبال زیاده‌خواهی برخی از عناصر خودخواه، عده‌ای بهانه خوبی به دست آورده و آرامش کشور را به هم ریختند و اغتشاشات گسترده‌ای در کشور به وجود آوردند.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری افزود: این جریانات باعث شد که دشمنان، چشم طمع به نظام جمهوری اسلامی دوخته و تصور کنند که می‌توانند نظام را از پا دربیاورند.

وی با بیان اینکه این حوادث حدود 6 ماه کشور را درگیر خودش کرده بود، اظهار داشت: حضور یکپاچه مردم با بصیرت همیشگی در 9 دی، آبی بر آتش فتنه‌ها ریخت و آرامش را بر کشور حکم‌فرما کرد.

آیت‌اله حاج‌ابوالقاسم دولابی تصریح کرد: حضور یکپارچه مردم در حماسه 9 دی، بقای نظام جمهوری اسلامی ایران که برپایه حمایت مردمی استوار است را تضمین کرد.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: نتیجه حضور حماسی مردم در 9 دی 88 این شد که اقتدار کشور به رخ قدرت‌های جهانی کشیده شد و بسیاری از کشورهای جبهه مقاومت هم با دیدن این حضور یکپارچه و پرشور مردم، اعتماد به نفس خود را دوباره پیدا کردند.

وی با بیان اینکه حضور مردم ایران در حماسه 9 دی، جانی دوباره بر پیکره جبهه مقاومت دمید، گفت: بعد از آن حماسه، شاهد تجمعات پرشور مردمی در کشورهایی مثل یمن، عراق و حتی کشورهایی در حوزه قاره آمریکا مثل ونزوئلا در مقابله با غربگرایان بودیم.

آیت‌اله حارج‌ابوالقاسم دولابی با بیان اینکه قیام مردم در سایر کشورها در تاثیرپذیری از حضور مردم ایران در حماسه 9 دی اتفاق افتاد، تصریح کرد: حتی معتقدم تجمعاتی که امروز مدت‌های زیادی است که در روزهای شنبه در فرانسه اتفاق می‌افتد نیز بی‌ارتباط با ایستادگی ملت ایران نیست.

وی خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی و حضور یکپارچه مردم در حماسه بصیرت، یکی از اصلی‌ترین جلوه‌های ایستادگی ملت ایران به شمار می‌رود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر